Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja eigenlijk wel, op het forum ben jij toch altijd wel degene die van de apartere dingen houdt. Ik dacht misschien is dit ook wel zo´n niche waar Jeroen gruwelijk hard op gaat.
Ja eigenlijk wel, op het forum ben jij toch altijd wel degene die van de apartere dingen houdt. Ik dacht misschien is dit ook wel zo´n niche waar Jeroen gruwelijk hard op gaat.
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/PcRyjkYdDxM" style="margin:1.0em auto;" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid896909"></iframe>
Jeroen wat vind je eigenlijk van zoiets?
Dan heb ik het vooral over het stuk voor 0:54
Net per ongeluk op 3fm geweest voor de je weet niet wat je krijgt request. Ik appte alleen maar een nummer wat ik wou horen (Daughter - No Care) en deed blijkbaar in een keer mee. Prima, wat vragen over mijn muziek smaak en daaruit kwam Warpaint - Love is to die. Dus vroeg Roosmarijn wat ik er van vond, waarop ik zei dat ik de zang niks vond. John Coffey was te gast, die nam het gesprek een beetje over omdat ik dat ook leuke muziek vind. Was wel grappig Morgen weer een kans voor 3voor12 radio
Gisteren naar Jett Rebel geweest en vrijdag was ik bij K3. Vandaag met een oogontsteking wakker geworden en nu is de hele familie op bezoek om de verjaardag van mn zusje te vieren terwijl ik hier voor mijn Duits herkansing zit te leren met een dik oog :')