Slowchat

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
[video]https://www.youtube.com/watch?v=PcRyjkYdDxM[/video]

Jeroen wat vind je eigenlijk van zoiets?
Dan heb ik het vooral over het stuk voor 0:54
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wil je dat echt weten?

Ja eigenlijk wel, op het forum ben jij toch altijd wel degene die van de apartere dingen houdt. Ik dacht misschien is dit ook wel zo´n niche waar Jeroen gruwelijk hard op gaat.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ja eigenlijk wel, op het forum ben jij toch altijd wel degene die van de apartere dingen houdt. Ik dacht misschien is dit ook wel zo´n niche waar Jeroen gruwelijk hard op gaat.

Oke, het was behoorlijk kut.

Komende donderdag naar Borussia Dortmund – Porto. Iemand tips? Waar te parkeren? Etc…

Of schep ik nu ook op…

Nee hoor, liever jij dan ik ;p
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/PcRyjkYdDxM" style="margin:1.0em auto;" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid896909"></iframe>
Jeroen wat vind je eigenlijk van zoiets?
Dan heb ik het vooral over het stuk voor 0:54
Staan die ook op Pinkpop?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Net per ongeluk op 3fm geweest voor de je weet niet wat je krijgt request. Ik appte alleen maar een nummer wat ik wou horen (Daughter - No Care) en deed blijkbaar in een keer mee. Prima, wat vragen over mijn muziek smaak en daaruit kwam Warpaint - Love is to die. Dus vroeg Roosmarijn wat ik er van vond, waarop ik zei dat ik de zang niks vond. John Coffey was te gast, die nam het gesprek een beetje over omdat ik dat ook leuke muziek vind. Was wel grappig :) Morgen weer een kans voor 3voor12 radio
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Wassup? Normaal zijn er in het weekend nog wel wat inhoudelijke muziekposts hier, maar ik zie nu alleen maar gezwets in het Pinkpoptopic?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Gisteren bij een tapasrestaurant gegeten en ik moet zeggen dat ik het een geniaal concept blijf vinden.

Wat vindt jij er van als culinair kenner @black-lies ?
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Gisteren naar Jett Rebel geweest en vrijdag was ik bij K3. Vandaag met een oogontsteking wakker geworden en nu is de hele familie op bezoek om de verjaardag van mn zusje te vieren terwijl ik hier voor mijn Duits herkansing zit te leren met een dik oog :')
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Gisteren zat geworden op ScumBash om vervolgens mijn mentrix tegen te komen en haar te verwarren met mijn oma. Het was me het weekendje wel weer.

Wel toffe optredens van G.B.H., Insanity Alert, DeWolff en Slapshot gezien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken