Sam Fender

Vond het zelf echt een top show! Hij was goed bij stem. Vorst was super enthousiast, eerste keer dat ik die betonnen bunker zo uitgelaten heb gezien. De gehele brug tot de bisnummers Ohoh-en was wel kippenvel.

Enige minpuntje is dat ik toch graag Wild Long Lie gehoord had. Toch 1 van m'n favorieten van het nieuwe album

The War on Drugs zegt af als voorprogramma voor Sam.
Olivia Dean of CMAT in de plaats.

Best wel jammer voor de fans die een ticket voor deze dubbel hadden gekocht

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje en mees
The War on Drugs zegt af als voorprogramma voor Sam.
Olivia Dean of CMAT in de plaats.

Best wel jammer voor de fans die een ticket voor deze dubbel hadden gekocht
Poh, zo blij dat ik toch geen kaarten heb gehaald. Wilde graag gaan voor de combi, maar een trip kwam net niet uit. Dit is echt wel een flink verschil

Ik zou hem graag eens in het echt zien, maar Rock Werchter is wat ver vanuit West-Vlaanderen. Als headliner staat hij pas om 23u30 geprogrammeerd met einde omstreeks 1u 's nachts. Ik zie er tegenop om zo laat nog terug te keren, tegen dat ik thuis ben is de zon al weer op. Hopelijk eens Sportpaleis volgend jaar?

Laatst bewerkt:
Ik zou hem graag eens in het echt zien, maar Rock Werchter is wat ver vanuit West-Vlaanderen. Als headliner staat hij pas om 23u30 geprogrammeerd met einde omstreeks 1u 's nachts. Ik zie er tegenop om zo laat nog terug te keren, tegen dat ik thuis ben is de zon al weer op. Hopelijk eens Sportpaleis volgend jaar?
Met de Antwerpse Ring is de kans groot dat je er pas bent tegen de volgende ochtend. Maar het lijkt me wel dat er nog een zaalkans zal komen in deze albumcycle.

Met de Antwerpse Ring is de kans groot dat je er pas bent tegen de volgende ochtend. Maar het lijkt me wel dat er nog een zaalkans zal komen in deze albumcycle.
Als openbaar vervoer een mogelijkheid is, of als er een concertbus wordt ingelegd dan ga ik uiteraard voor die optie gaan. In het slechtste geval een goedkoop hotelletje. In alle geval hoop ik dat er een nieuw concert wordt ingepland, en dan boek ik dit keer onmiddellijk mijn ticketjes.

Mr Cancel is indd kinderachtig. Maar waarom zo'n nietszeggende F1 show er weer tussengooien voor je belangrijkste weekend. Vind ik echt onbegrijpelijk
Voornamelijk dat mensen die ''mr cancel'' zeggen niet zo kinderachtig moeten doen.

Die beste man kan er ook niks aan doen dat hij ziek geworden is en weer moet annuleren. Dat is enorme pech.

Op Facebook zegt hij: "I hope that I'm able to make it up to you down the line. Until then I'm gonna work to get this voice fixed". Hij baalt ervan, en wil het goedmaken. Dat kan toch alleen maar het goede nieuws betekenen dat hij een inhaalshow gaat plannen voor het Belgische publiek?

Op Facebook zegt hij: "I hope that I'm able to make it up to you down the line. Until then I'm gonna work to get this voice fixed". Hij baalt ervan, en wil het goedmaken. Dat kan toch alleen maar het goede nieuws betekenen dat hij een inhaalshow gaat plannen voor het Belgische publiek?
Vast, ma wel ar ik denk dat de Festivals wel nog twijfelachtiger zullen zijn om hem te boeken nogmaals op zo'n hoge spot. Ook al kan hij er zelf niks aan doen,

Wat is nou de gedachte over mr cancel?
Beetje kort door de bocht, hij heeft volgens mij ontzettend hard gewerkt om dit te voorkomen.
Door vooral zich aan de setlist te houden en niet meer die cover van springsteen te doen, want dat was echt niet goed voor zijn stem.
Heel vervelend voor hem en de fans dat het probleem nog niet volledig onder controle is.

Het is natuurlijk al "de zoveelste keer" maar volgens mij hebben ze met deze tourcycle wel echt beter gekeken naar meer rustdagen. Setlist was ook relatief kort in maart (14 nummers ofzo?), wat op mij vooral overkwam alsof ze echt al het mogelijke wilden doen om zijn stem te sparen. Super naar dat het hem dus alsnog treft, zeker ook met zulke belangrijke slots. En je kan er dan wat van vinden, maar als hij nu komt spelen en slecht bij stem is dan is 't ook weer niet goed, plus hij zorgt voor nog meer schade aan zijn stem. Je kan 't toch nooit goed doen in zo'n situatie. Hopelijk is 'ie er snel weer bovenop.

ik zeg ook nergens dat t zijn schuld is.
en hij zal t zelf verschrikkelijk vinden
maar als je t rijtje bekijkt dat hij heeft afgezegd.....
gaat hij ooit nog geboekt worden als headliner?
gaat hij uberhaupt nog geboekt worden?
zou een organisator dat risico nog durven lopen?

Users who are viewing this thread