Rock Werchter 2026

Ik ga jullie ook even lastigvallen met een Cashless vraag. Heb ook al een mail gestuurd maar verwacht niet snel antwoord.
Ik heb dus 80 coins gekocht. En op de een of andere manier heb ik 2 wallets in mijn account. 1 wallet met mijn combiticket gelinkt, maar 0 coins. En dan 1 wallet zonder combiticket maar wel 80 coins.

Kan ik zelf iets doen of ist wachten op de cavalerie?
Update: opgelost.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
Boooeee!!!
Dan moet ik de eerste dag maar eens gaan rondwandelen.
Ik heb me voorgenomen er dit jaar maar gewoon om te lachen ipv te huilen... beiden kan ook...

Ik ga iig mooi steeds een goeie bodem leggen tussen t terrein en de A1 lekker wat snaaien, dat is net wat minder kapot duur dan op t terrein
Plus nog n snekske voor t slapen gaan natuurlijk

• Leuk
Waarderingen: R3mko
Volgens mij het enige wat DTRH en RW gemeen hebben is dat ze in hetzelfde (lange) weekend vallen en dat er daardoor best wat overlap in namen is. Ik zou het geen zusterfestival noemen.
Het zijn toch allebei Live Nation festivals en ze delen toch veel Live Nation namen met elkaar. Dan mag je toch van een zusterfestival spreken niet?

Zie niet goed in hoe dit invloed heeft op de capaciteit van werchter.
Denk jij echt dat RW tot het einde van de tijden gedurende vier dagen elke dag 80.000 toeschouwers als klanten kan verwennen? Of kan het zijn dat men op een gegeven moment minder goed aanvoelt wat de muziekliefhebbers wensen en dat men minder toeschouwers krijgt? Zodra er structureel minder toeschouwers zijn gaat men de capaciteit ook aanpassen wat Down the Rabbit Hole dit jaar al gedaan heeft.

Denk jij echt dat RW tot het einde van de tijden gedurende vier dagen elke dag 80.000 toeschouwers als klanten kan verwennen? Of kan het zijn dat men op een gegeven moment minder goed aanvoelt wat de muziekliefhebbers wensen en dat men minder toeschouwers krijgt?
Allemaal glazenbolkijkerij, wat niets met het minder draaien van DTRH te maken heeft. Elk festival heeft weleens een jaartje iets minder bezoekers.

Denk jij echt dat RW tot het einde van de tijden gedurende vier dagen elke dag 80.000 toeschouwers als klanten kan verwennen? Of kan het zijn dat men op een gegeven moment minder goed aanvoelt wat de muziekliefhebbers wensen en dat men minder toeschouwers krijgt? Zodra er structureel minder toeschouwers zijn gaat men de capaciteit ook aanpassen wat Down the Rabbit Hole dit jaar al gedaan heeft.
Er is geen enkele reden om te denken dat werchter dat zou doen. En al zeker niet omdat DTRH dat doet

Zouden ze echt nog maar 50 hebben? Of is dit meer een hypeding (zoals toen bij Best Kept werd gedacht)? Opvallend dat het zo dicht tegen het weekend zit (vlak voor ze resale e.d. uitzetten).

Zouden ze echt nog maar 50 hebben? Of is dit meer een hypeding (zoals toen bij Best Kept werd gedacht)? Opvallend dat het zo dicht tegen het weekend zit (vlak voor ze resale e.d. uitzetten).
Opvallend ja... Worden er toevallig ook ineens weer een aantal dagtickets voor zaterdag en zondag aan mensen op de wachtlijst aangeboden?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread