Zit hier thuis aan een heerlijk bord zelfgemaakte Belgische stoof. Mooie vooruitblik op Werchter strakjes. Hoop dat ze daar ook een variant hebben bomvol groentes en aardappel door het vlees en de saus heen.
Ben erg benieuwd naar het voedselaanbod dit jaar en dan vooral naar de niet-vettige dingen.
Ben erg benieuwd naar het voedselaanbod dit jaar en dan vooral naar de niet-vettige dingen.