Rock Werchter 2026

Is er al wat nieuws over het programma van Central Park op The Hive? Blijkbaar zou dit - om financiële redenen - niet meer gehost worden door StuBru. Dus ben heel benieuwd naar het programma. Misschien ook leuk om hier een bandje ofzo te zetten de eerste avond?

Is er al wat nieuws over het programma van Central Park op The Hive? Blijkbaar zou dit - om financiële redenen - niet meer gehost worden door StuBru. Dus ben heel benieuwd naar het programma. Misschien ook leuk om hier een bandje ofzo te zetten de eerste avond?
Benieuwd dan naar de namen. Dj RVG is er al een van (dat lijkt me inderdaad geen naam die StuBru zou zetten). Amber Broos zou er ook staan, maar dat is dan weer wel een typische StuBru-naam.

Haha ja de friet stoofvlees laat ik aan mij voorbij gaan. Maar, mijn vrouw is niet (volledig) vegetariër, dus ik denk met alle aanprijzingen dat ik haar een frietje stoofvlees aanraadt ;).
Als vegetarische optie vond ik de zoete aardappel wedges met truffelmayo donders lekker vorig jaar, maar wel een beetje overpriced

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ik moet eerlijk zeggen dat het broodje falafel tegenvalt. Kleine falafel, veel salade.
Naast (waar het vorig jaar was) KlubC kan je ook broodjes/smos krijgen met kaas en salade. Grote broodjes, lekkere frisse salade en volgens mij voor 2 coins. Pizza op datzelfde stuk is ook zonder vlees te krijgen. Vorig jaar ook nog de vegetarische variant van friet stoofvlees gehad, was niet echt een winnaar, ook niet echt vies.
Al vele jaren geen (fatsoenlijke) broodjes niet gespot op het terrein.
Dit jaar toch eens actief zoeken dan. Bedankt voor de tip.

Is niet zo onlogisch? Redbull heeft sponsoring daar overgenomen. Dus geen plek meer voor branding stubru?

Programma komt goed hoor. Blijft natuurlijk wel de Hive.

• Leuk
Waarderingen: reaper en ChrisV
Misschien een hopeloze gedachte door de lange afwezigheid maar heeft er iemand een idee wat te verwachten van Monza? Heb deze band nog nooit gezien, Noordkaap daarentegen wel en dat was wel een gezellige sfeer.

Meerdere verkopers op ticketswap die 2, 4 of 6 (?) tickets aanbieden. Geen profielfoto, Facebook niet geverifieerd, nog geen tickets verkocht (nieuw profiel aangemaakt?) ,...
Blijkbaar gegokt op een uitverkoop van combi's en doorverkoop met winst. Jammer voor RW/LiveNation als het net niet uitverkoop qua combi's maar het is wel besteed dat die opkopers daardoor blijven zitten met hun tickets of nog beter... met (veel) verlies moeten verkopen.

• Leuk
Waarderingen: NooT
Staat nu net van alles over eten en drinken op facebook
Vind het zo vervelend dat heel vaak berichten eerst op Facebook of instagram komen te staan en niet gelijktijdig op de website. Ik heb geen social media en je kunt tegenwoordig ook bijna niets meer zien, tenzij je je registreert.

Vind het zo vervelend dat heel vaak berichten eerst op Facebook of instagram komen te staan en niet gelijktijdig op de website. Ik heb geen social media en je kunt tegenwoordig ook bijna niets meer zien, tenzij je je registreert.
Ik heb geen Facebook maar kan eigenlijk altijd de Facebook posts alsnog wel zien. Alleen bij instagram lukt het niet.

Ik wil dat luchtbed van de bol festivalwinkel aanschaffen, maar moet ik dan een pomp meenemen? Ik meen mij te herinneren dat er opblaaspunten waren

Vandaag Nest mogen bewonderen. Ziet er fraai uit. Plaats voor 3500 tot 4000 toeschouwers.
Dat lijkt me wel heel grof geschat?
“Zeker. Rock Werchter is in de eerste plaats het terrein van podiumbouwer Stageco. Dat wij daar een rol van betekenis kunnen spelen, streelt ons ego. Bovendien gaat het om een bijzonder mooi project. De arena die we er bouwen, is 80 meter breed en biedt plaats aan 2.000 toeschouwers.”

Heeft er iemand al duidelijkheid van Ticketmaster hoe t nu geregeld is met de MySpace tickets? Kunnen de entries doorgestuurd worden naar mensen die later komen? Of moet degene met het account dan elke keer naar de ingang lopen of zijn/haar accountgegevens delen?

Users who are viewing this thread