Rock Werchter 2026

Als mensen nog kunnen tippen waar je broodjes Martino kunt halen, dan houd ik mij aanbevolen. Dat was jarenlang naast A1 richting de ingang, maar daar staan ze al even niet meer.
Achter de kerk in Werchter dorp kan je broodjes halen. Ook aan het rondpunt vlakbij camping C3 is een broodjeszaak.

Als mensen nog kunnen tippen waar je broodjes Martino kunt halen, dan houd ik mij aanbevolen. Dat was jarenlang naast A1 richting de ingang, maar daar staan ze al even niet meer.
Schuin tegenover de Hive.
Als je daar naar buiten gaat oversteken en een stukje naar links.

Ook Smoskes.
Kwaliteit van het stokbrood was laatste jaren wat minder, maar zeer goed gevuld.

Prijzen langs de weg zijn de laatste jaren ook flink omhoog gegaan, maar voornamelijk als verplichting vanuit RW om het prijsverschil niet teveel op te laten lopen.

Ondanks de last call zijn er nog altijd combitickets te koop voor RW. Als je toch zou gaan voor de volle vier dagen dan is nu het moment!
Voor donderdag en vrijdag RW zijn er nog voldoende dagtickets te koop, nog geen last call aangekondigd.

• Wow
Waarderingen: Bwoite
Zijn er mensen hier die met de auto vanuit Utrecht op woensdag mee heen en maandag mee terug willen reizen?

Utreg!!!! Wij gaan met een groepje in de ochtend ook vanaf Utrecht rijden maar hebben allemaal al vervoer.

Maar leuk dat er meer uit de mooiste en gezelligste stad van Nederland naar RW gaan. 😎

Voor wie Don West al mee wil pakken:

[afbeelding]
€10?! Dat heb je er binnen 2 minuten uit. Alleen al de reactie van het publiek wanneer Don West het podium oploopt is het al waard. Dan heb je de muziek gratis (en die muziek is goed). Hoop dat iemand hier heel erg van gaat genieten vanavond. Een van mijn BKS favorieten. Dikke aanrader als deze nog niet op je zaterdagplanning staat.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en JP5
€10?! Dat heb je er binnen 2 minuten uit. Alleen al de reactie van het publiek wanneer Don West het podium oploopt is het al waard. Dan heb je de muziek gratis (en die muziek is goed). Hoop dat iemand hier heel erg van gaat genieten vanavond. Een van mijn BKS favorieten. Dikke aanrader als deze nog niet op je zaterdagplanning staat.
Ik moest wel lachen om zo’n begeleidend berichtje van een verkoper. “Enjoy the biceps, I can’t go 😭

• Haha
Waarderingen: tosti
Ik ga de donderdag voor het eerst een dagje naar Werchter. Na alle Nederlandse grote festivals te hebben gehad, ook een keertje de grootste in België beleven. De route qua artiesten is wel bekend voor de dag, maar wat zijn nou tips voor een first timer. Waar ligt bijvoorbeeld die hidden gem qua eten of welke sluiproute móet je kennen?
Ik ben altijd het meest blij met een het lekker frisse en verse eten (pasta/slaatjes) bij Foodmaker. Daar kikker ik enorm van op.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ik ga de donderdag voor het eerst een dagje naar Werchter. Na alle Nederlandse grote festivals te hebben gehad, ook een keertje de grootste in België beleven. De route qua artiesten is wel bekend voor de dag, maar wat zijn nou tips voor een first timer. Waar ligt bijvoorbeeld die hidden gem qua eten of welke sluiproute móet je kennen?
smaakfabriek!

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Eens met de smaakfabriek! Die hebben ook elke dag weer iets anders op het menu, dus je kunt er gerust gedurende het weekend terug blijven keren.
Laatste jaren ook een paar keer een gele of rode (Thaise?) curry gegeten die erg lekker was. Geen mega portie, maar wel goed eten. En uiteraard de friet stoofvlees.

Eens met de smaakfabriek! Die hebben ook elke dag weer iets anders op het menu, dus je kunt er gerust gedurende het weekend terug blijven keren.
Laatste jaren ook een paar keer een gele of rode (Thaise?) curry gegeten die erg lekker was. Geen mega portie, maar wel goed eten. En uiteraard de friet stoofvlees.
zal nu ook weer lekker zijn :) op de menu is het nog even wachten uiteraard

Ik waardeer alle tips uiteraard; maar de genoemde plekjes hebben ongetwijfeld ook vegetarische varianten :)?
Smaakfabriek heeft sowieso elke dag minimaal een vegetarisch gerecht, als ik het me goed kan herinneren. Bij de curry's was er volgens mij ook een vegetarische variant.

De friet stoofvlees daarentegen... ;-)

Smaakfabriek heeft sowieso elke dag minimaal een vegetarisch gerecht, als ik het me goed kan herinneren. Bij de curry's was er volgens mij ook een vegetarische variant.

De friet stoofvlees daarentegen... ;-)
Haha ja de friet stoofvlees laat ik aan mij voorbij gaan. Maar, mijn vrouw is niet (volledig) vegetariër, dus ik denk met alle aanprijzingen dat ik haar een frietje stoofvlees aanraadt ;).

Ik moet eerlijk zeggen dat het broodje falafel tegenvalt. Kleine falafel, veel salade.
Naast (waar het vorig jaar was) KlubC kan je ook broodjes/smos krijgen met kaas en salade. Grote broodjes, lekkere frisse salade en volgens mij voor 2 coins. Pizza op datzelfde stuk is ook zonder vlees te krijgen. Vorig jaar ook nog de vegetarische variant van friet stoofvlees gehad, was niet echt een winnaar, ook niet echt vies.

• Leuk
Waarderingen: NooT
Ik waardeer alle tips uiteraard; maar de genoemde plekjes hebben ongetwijfeld ook vegetarische varianten :)?
Bij die volledige pizza’s kan je altijd een margherita nemen! Er is ook links van The Towers een wrap stand waar je een vegetarische optie kan nemen. Die vonden wij altijd goed smaken en vullen als lunch optie.

Users who are viewing this thread