Rock Werchter 2026

ZGlvLzI0NTYzNjkyNC9maXQtd2lkdGgvNjI4

Was toch al zo
Vorige editie is al zo lang geleden dat ik dat helemaal vergeten was šŸ˜‚

Mijn lijstje:

Prodigy - Breathe
Kingfishr - Killeagh
Charlotte de Witte - One Mind
Palaye Royale - Tonight is the night I die
Kneecap - Get your Brits out
Voila - Figure you out
Gorillaz - On melancholy hill
Rise Against - Savior
Moby - Porcelain
Paul Kalkbrenner - Sky and sand

Zin in!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Die antwoord net een nieuw album 20 Juni. Volgensmij nog geen optredens bekend, is dat niet de perfect KlubC-afsluiter op de zaterdag?

effe vraagje, ik heb mijn tickets wel op ticketmaster staan, maar ik krijg ze niet te zien op de rock werchter app. Heeft nog iemand daar problemen mee?
Ik heb hetzelfde probleem. Bij sign in via de RW app gebruikt hij ticketmaster.com maar ik heb mijn tickets gekocht met ticketmaster.be account. In de RW app vind ik nergens het vlaggetje om van land te veranderen.
En voor wat betreft de coins en het ticket linken, er wordt gevraagd om een barcode van 9 tekens maar die van mij hebben er maar 8? En moet ik de coins account linken aan het festival ticket, of aan het camping ticket? Beetje lost… šŸ˜”

Ik heb hetzelfde probleem. Bij sign in via de RW app gebruikt hij ticketmaster.com maar ik heb mijn tickets gekocht met ticketmaster.be account. In de RW app vind ik nergens het vlaggetje om van land te veranderen.
En voor wat betreft de coins en het ticket linken, er wordt gevraagd om een barcode van 9 tekens maar die van mij hebben er maar 8?
Ik vermoed dat dit hetzelfde systeem als Graspop is: De barcode kan ook bestaan uit speciale tekens en zelfs spaties.
Alle karakters (en dus ook spaties) tussen de * * overnemen, dan zou het moeten werken.

Ik vermoed dat dit hetzelfde systeem als Graspop is: De barcode kan ook bestaan uit speciale tekens en zelfs spaties.
Alle karakters (en dus ook spaties) tussen de * * overnemen, dan zou het moeten werken.
Dank! Er stond inderdaad ā€œstiekemā€ een spatie aan het begin, na die te hebben toegevoegd lukte het wel.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
En voor wat betreft de coins en het ticket linken, er wordt gevraagd om een barcode van 9 tekens maar die van mij hebben er maar 8? En moet ik de coins account linken aan het festival ticket, of aan het camping ticket? Beetje lost… šŸ˜”
Aan het festivalticket

• Leuk
Waarderingen: NatasRW2026
Eerste keer dat ik er bij ben met het nieuwe coinsysteem. Moet je voor het festival begint al koppelen? Of kan dat ook op het terrein zelf. Heb ook alle tickets op mijn account gekocht, maar alle coins zijn door iedereen zelf gekocht, is dit een probleem?

Eerste keer dat ik er bij ben met het nieuwe coinsysteem. Moet je voor het festival begint al koppelen? Of kan dat ook op het terrein zelf. Heb ook alle tickets op mijn account gekocht, maar alle coins zijn door iedereen zelf gekocht, is dit een probleem?
Je kan elk ticket en z’n unieke code koppelen aan een account met coins. Dus elke persoon maakt best een account aan via Cashless sectie op website RW, koopt coins aan, en linkt dan die unieke code in het cashless systeem. Dat kan via de knop ā€œLink ticketā€. Je kan ook een groupie kaart kopen om samen te leggen, maar die zijn enkel beschikbaar op de weide zelf van wat ik online lees.

Dus neen is geen probleem, je hoeft hen gewoon even die code te bezorgen om te linken!

Meer info hier: https://www.rockwerchter.be/nl/cashless

IMG_2242.jpeg

Kwam dit berichtje tegen, dus ook Bol.com dit jaar op Rock Werchter! Het lijkt er op dat ze òòk het magazijn meeneemen naar Rock Werchter!

We mogen dus nog wel wat namen verwachten: The Towers, The Hive en het magazijn! Begint steeds meer een nachtprogramma te krijgen.

• Cool
Waarderingen: hersenscheetje
Je kan elk ticket en z’n unieke code koppelen aan een account met coins. Dus elke persoon maakt best een account aan via Cashless sectie op website RW, koopt coins aan, en linkt dan die unieke code in het cashless systeem. Dat kan via de knop ā€œLink ticketā€. Je kan ook een groupie kaart kopen om samen te leggen, maar die zijn enkel beschikbaar op de weide zelf van wat ik online lees.

Dus neen is geen probleem, je hoeft hen gewoon even die code te bezorgen om te linken!

Meer info hier: https://www.rockwerchter.be/nl/cashless
Bedankt voor de hulp.

Users who are viewing this thread