Rock Werchter 2026

Excuses dat ik het gesprek over pissman onderbreek ;-) maar ik wilde even iets vragen over de Hive MySpace.
Weet iemand misschien hoe groot de Apollo 2 tenten zijn? Blijft er nog wel wat vloerruimte over bagage wanneer er 2 luchtbedden in liggen?
En het kookeiland, zijn daar waterkokers of moeten we iets van een fluitketel meeslepen?
Heel erg bedankt zovast!
Ik huur steeds een Apollo 4 met de dochters. Daar is er een centrale plek waar we onze koffer leggen. De Apollo 2 heeft zelfde oppervlak waar de matrassen liggen en daar kan je zeker nog wat bij leggen. Er is ook een klein 'voortentje', dus zal het vast wel lukken.

• Geweldig
Waarderingen: NatasRW2026
…als ik de setlist zie en luister vrees ik voor een uittocht bij nummer 5 of 6

Setlist even opgezocht maar wat gaat er mis vanaf dat moment dan? De nummers van de losse bandleden?

Persoonlijk heb ik 1 direct skip in mijn Werchter playlist:

Het ligt toch niet aan mij dat de zang op sommige momenten kneitervals is?? Bijv bij de start of op 1”32…

Tijd om dit onderwerp achter ons te laten, sorry 🤣

Ik ben semi fan van The XX maar als ik de setlist zie en luister vrees ik voor een uittocht bij nummer 5 of 6
Ik snap niet zo veel van de setlist. Een band die 10 jaar niet gespeeld heeft, maar dan zo veel solo nummers in de set stoppen in plaats van het eigen werk. Ik ben fan, maar het is niet de allergrootste headliner. Ben een beetje bang dat het middenstuk wat dood gaat vallen, maar hopelijk valt het mee

Tijd om dit onderwerp achter ons te laten, sorry 🤣

Ik ben semi fan van The XX maar als ik de setlist zie en luister vrees ik voor een uittocht bij nummer 5 of 6
Dat ze die setlist maar goed opschudden, hun beste nummers worden nu inderdaad in het begin gespeeld. Op die solonummers zit ik niet echt te wachten.

Setlist even opgezocht maar wat gaat er mis vanaf dat moment dan? De nummers van de losse bandleden?

Persoonlijk heb ik 1 direct skip in mijn Werchter playlist:

Het ligt toch niet aan mij dat de zang op sommige momenten kneitervals is?? Bijv bij de start of op 1”32…
Het zijn wat mindere bekende nummers en wat laag tempo in de nummers. Ik hoop dat ik ongelijk heb hoor, maar voor het grote publiek heb ik er wat vrees voor.

• Leuk
Waarderingen: Matjes
Slightly offtopic dit, maar ik heb dit een keer gehad in een hostel in München. Lag prins(es)heerlijk te slapen, tot er een ladderzatte vent 'thuis' kwam en over mij heen begon te pissen. Die is er zonder pardon met zijn tas achter hem aan en de broek nog op de enkels uitgegooid door de beveiliging. Als ik ooit een druppel tegen me aan voel spetteren tijdens een festival, breekt denk ik de hel los (en ik heb echt geen agressieve aard verder). Wat bezielt sommige mensen toch?
Naja, als je daar een goede rechter uitdeelt kan het ook jou eigen einde festival betekenen.. plus je mist de headliner als je pech hebt. Dus met enig verstand leg je hem beter niet onder plastic tegels zeg maar.

Naja, als je daar een goede rechter uitdeelt kan het ook jou eigen einde festival betekenen.. plus je mist de headliner als je pech hebt. Dus met enig verstand leg je hem beter niet onder plastic tegels zeg maar.
Ik heb nog nooit iemand geslagen. Ik bedoelde meer verbaal + security erbij halen. Anyway, terug naar de muziek 🙂

Met kort filmpje/sneak peak online nog meer benieuwd hoe het eruit zal zien. Vermoed dat er inderdaad ook wel een soort nest zal gecreëerd worden met intieme setting met tribunes in een boog rond het podium (wat The Slope was).

Users who are viewing this thread