Rock Werchter 2026

Let me be the first to say….. Rock Werchter is next month 🎉🎉🎉
Zo'n zin in. Dit jaar ga ik als soort boomer (volgens de definitie niet, volgens mij kinderen wel) nog maar eens naar Werchter. Dit keer met mijn 3 zoons. Kleine jongens worden groot, ik ben 1,88, maar ze zijn allemaal groter dan ik.

Qua line-up vind ik het prima. Voor mij is een festival een balans tussen sfeer en muziek. Ze kunnen elkaar maken of breken, dus de namen alleen zeggen zeker niet alles.

Hij had die dag zelfs al eerder toegeslagen tijdens Puscifer, waar hij in een lege beker die de man voor hem in zijn achterzak had zitten begon te pissen...

Echt zieke mensen...
In een van de voorvakken tussen The Pretenders en Royal Blood ook zo iemand bezig gezien.
Een 60-er, los uit de broek, zonder handen, buikje vooruit steken, gewoon op die ijzeren platen. No shame. De-gou-tant.

• Wow
Waarderingen: NatasRW2026
Zo'n zin in. Dit jaar ga ik als soort boomer (volgens de definitie niet, volgens mij kinderen wel) nog maar eens naar Werchter. Dit keer met mijn 3 zoons. Kleine jongens worden groot, ik ben 1,88, maar ze zijn allemaal groter dan ik.

Qua line-up vind ik het prima. Voor mij is een festival een balans tussen sfeer en muziek. Ze kunnen elkaar maken of breken, dus de namen alleen zeggen zeker niet alles.
Te groot ja :mad: blijf maar achteraan staan!!!!

Nee nee geniet er maar van, heerlijke koestermomenten. ;)

• Leuk
Waarderingen: MBR77
Twee jaar geleden tijden Foo Fighters achter ons iemand dat een lege pitcher aan het vol pissen was. Nog geen 5 minuten later stampt hij deze zelf omver. Lompe boer!

• Grrr
Waarderingen: b_giel
Slightly offtopic dit, maar ik heb dit een keer gehad in een hostel in München. Lag prins(es)heerlijk te slapen, tot er een ladderzatte vent 'thuis' kwam en over mij heen begon te pissen. Die is er zonder pardon met zijn tas achter hem aan en de broek nog op de enkels uitgegooid door de beveiliging. Als ik ooit een druppel tegen me aan voel spetteren tijdens een festival, breekt denk ik de hel los (en ik heb echt geen agressieve aard verder). Wat bezielt sommige mensen toch?

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Wat een ‘Zeik’ verhalen hier. Als boomer in 35 j nooit mee gemaakt.
Iedereen heeft het hier gezien en niemand die iets ondernomen heeft? Zegt dat ook iets over generaties?
Enfin; terug muziek: 2 geweldige nieuwe albums gelost afgelopen week, de fantastische nieuwe van Sheila Divine en het zeer klassevolle album van Sir PMC. Verplichte luistermomenten wens ik jullie.

• Leuk
Waarderingen: rw83
Ik had deze anekdotes beter niet kunnen lezen. Nu ga ik bij elke druppel die ik tegen m’n been voel paranoia omkijken.

Tijd voor een nieuwe target groep om over te klagen?

Nog niemand die een woord gerept heeft over onze geliefd fenomeen (grote) rugzakken.
Of lui die op de grond blijven zitten of liggen terwijl het al pikdonker is.
Nee, het spijt me niet dat ik op je hand stond.

Tijd om dit onderwerp achter ons te laten, sorry 🤣

Ik ben semi fan van The XX maar als ik de setlist zie en luister vrees ik voor een uittocht bij nummer 5 of 6

Zal wel meevallen, is ook wel een band die omarmd wordt door het Belgische publiek. Niet dat er nog 55.000 man zal staan, maar dat is voor maar weinig headliners weggelegd.

Users who are viewing this thread