Zo'n zin in. Dit jaar ga ik als soort boomer (volgens de definitie niet, volgens mij kinderen wel) nog maar eens naar Werchter. Dit keer met mijn 3 zoons. Kleine jongens worden groot, ik ben 1,88, maar ze zijn allemaal groter dan ik.
Qua line-up vind ik het prima. Voor mij is een festival een balans tussen sfeer en muziek. Ze kunnen elkaar maken of breken, dus de namen alleen zeggen zeker niet alles.