Ik zie ze op PinkpopKlopt, die kers op de taart ontbreekt dit jaar. Maar moet natuurlijk ook touren op dat moment. Foo s is wel jammer dat ze werchter niet aandoen. Maar daarnaast heeft werchter toch al de namen die touren voor een fantastisch weekend

