Na the Slope krijgen we nu een andere vorm.. The Bend. Zojuist even ingedient na ingeving met
@Tinus101 gisteren bij Tame Impala, waarvan misschien volgend jaar wel op Werchter? Mooie lichtshow, enkel veel van het nieuwe album wat mij persoonlijk minder pakte.
EDIT: Lekker voor de slechthorende wel

"IK GA NAAR DE BEND", Welke Band??? "THE BEND"