Rock Werchter 2026

Nu het toch even stil is - wat doen jullie voor de Vaccines - Costello clash?
Na Zwangere Guy gewoon blijven staan voor Elvis Costello, denk ik. Het publiek van beide namen vergelijken wordt een leuk experiment.

Vaccines hoef ik niet zo nodig meer te zien.

Ik twijfel toch ook nog altijd...
Ik vind het jammer dat Costello het nummer 'She' niet brengt. Oke, het is een cover, maar toch.

The Vaccines net nog gezien als voorprogramma van Mumford & Sons en dat was toch wel heel leuk.

Hoewel ik het zeker ga checken hou ik m'n hart ook wel een beetje vast voor hoe goed Costello (nog) live is. Nog nooit gezien.
My Aim Is True vind ik een geweldig album, hopelijk wordt het alle eer aangedaan. Maar vrees er een beetje voor.

Hoewel ik het zeker ga checken hou ik m'n hart ook wel een beetje vast voor hoe goed Costello (nog) live is. Nog nooit gezien.
My Aim Is True vind ik een geweldig album, hopelijk wordt het alle eer aangedaan. Maar vrees er een beetje voor.
Ja eens. Maar daar is maar één oplossing voor he. Met goed vertrouwen en goede zin op een mooi plekje gaan staan om het zelf te beoordelen. Dat is althans mijn plan. Mooie legende om eens af te vinken, maar verwacht niet dat hij de top 10 van het weekend zal halen. Maar ik hoop op een mooie verrassing!

Over Vaccines vs Costello, weet iemand of de festivalshows van Vaccines deze zomer ook in het teken staan van What Do You Expect? Want dan is de keuze voor mij snel gemaakt. Heb zeer weinig met Costello, ken ook verrassend weinig van de beste man.

Over Vaccines vs Costello, weet iemand of de festivalshows van Vaccines deze zomer ook in het teken staan van What Do You Expect? Want dan is de keuze voor mij snel gemaakt. Heb zeer weinig met Costello, ken ook verrassend weinig van de beste man.
The Vaccines is eigenlijk sowieso altijd een greatest hits-set.

Geen van beiden bezoeken, dit is onze donderdag

Loyle Carner 17:50 Barn
Jade 19:30 Barn !!!
Prodigy 21:50 barn

Bente 15:05 Klub c
Dylan Godsett 18:50 klub c
Tom Smith 20:50 klub C

Ben Ellis 13:40 The Slope
La Lome 17:00 the slope
Midnight generation 2230 Slope

Na the Slope krijgen we nu een andere vorm.. The Bend. Zojuist even ingedient na ingeving met @Tinus101 gisteren bij Tame Impala, waarvan misschien volgend jaar wel op Werchter? Mooie lichtshow, enkel veel van het nieuwe album wat mij persoonlijk minder pakte.

EDIT: Lekker voor de slechthorende wel :ROFLMAO: "IK GA NAAR DE BEND", Welke Band??? "THE BEND"

Dat treft, ik heb dezelfde naam ingediend! (en nog een andere maar die ben ik alweer vergeten)

Ik moet wel zeggen dat ik het een beetje vreemd vind dat we een naam mogen kiezen voor iets wat we in feite nog niet gezien hebben, behalve op een kindertekening. Als het hen ernstig was om een goeie naam te crowdsourcen, dan had er toch iets van briefing bij mogen zijn; wat is de insteek van het podium, welke sfeer moet het uitdragen, .... Is die tekening een tribune waar we op kunnen gaan? Dus toch nog een soort slope dan eigenlijk? Waar is het podium dan precies?

1778066521900.png

en wat is dit trouwens?

1778066362273.png

Laatst bewerkt:
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en yannickd

Users who are viewing this thread