Dat is een boude uitspraak, ik kan me weinig hemeltergenders voorstellen dan het repertoire van Oscar and the Wolf.Van Franz Ferdinand kan ik wel wat eigen nummers opnoemen die nog hemeltergender zijn dan eender welk nummer van Oscar and the Wolf dan ook![]()

