Rock Werchter 2026

Die cover is inderdaad pijnlijk.

Zou er nou niemand tegen hem gezegd hebben dat dat een slecht idee was?
Als ze gewoon die cover cancellen is dat al voldoende hoor.
... al ben ik dan nog geen fan.

Een cover die ik dan wel geslaagd vind:
Franz Ferdinand - Amylband the Sniffers - You should be doing that.

Die mogen ze van mij wel in hun set spelen.
Van Franz Ferdinand kan ik wel wat eigen nummers opnoemen die nog hemeltergender zijn dan eender welk nummer van Oscar and the Wolf dan ook 😅

Dankzij @Tinus101 er achter gekomen dat Yard Act alweer 8 nieuwe liedjes live heeft gespeeld die nog niet uitgebracht zijn. Maakt de clash Yard Act - Kasabian (je kan ze onmogelijk beiden in zn volledigheid zien) alleen maar lastiger.

Ikzelf kijk onwijs uit naar Yard Act. Ik vond ze dus met hun invalbeurt voor Bad Omens ontzettend goed enkele edities terug. Wat trekt jullie in deze het meest van deze twee!

Maar in dat geval moeten we ook niet doen alsof het vreemd is dat relatief veel mensen hier niet lekker gaan op de zooi die OATW maken...
Oh nee dat is waar. Ben ook geen grote fan van Colombie, maar die liveshows vorig jaar waren wel écht heel tof. Op Pinkpop was vrijwel iedereen het erover eens dat het een van de beste shows van het weekend was.

Dat even ter zijde, Oscar gaat er deze editie niet staan? Waarom zijn we daar nu over in discussie? Ongeacht smaak.

Om dan stiekem toch olie op het vuur te gooien: ik had verwacht zijn show op Werchter recht vóór Muse helemaal niks te gaan vinden. Ik heb uiteindelijk er onwijs van genoten en ik was erg onder de indruk van hem. Muzikaal zeker niet mijn ding maar wat een artiest zeg.

Tot op zekere hoogte kan ik zo bijvoorbeeld liefhebbers FKA Twigs deze editie wel volgen. Voor mij een tikje te artistiek maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die er heel hard op gaan.

• Leuk
Waarderingen: phil

Users who are viewing this thread