Rock Werchter 2026

Juist als alle podia tegelijkertijd spelen, zul je bij de barn en klub c nog naar binnen kunnen.
De Barn start als eerste en staat daar los van. Weet niet hoe het bij Pixies gaat zijn maar een grote Barnhead heeft 30 min na start dichte deuren.

En in dit geval gaat er na Gorillaz een run komen op CMAT lijkt me, genoeg mensen die niks anders meer willen zien die avond. Even een biertje halen en langs de wc’s en je zou wel eens pech kunnen hebben?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Vermoeden of inside info?

Wel geen idee of die band na CMAT zou headlinen tijdens de Pilots of dat ze nog gaan switchen. Het lijkt er wel op dat ze een repeat van Arsenal vorig jaar willen en een massa volk buiten aan een volle Klub C willen zien. Vorige passage nog vrij hoog op de main, nu de Klub C...dan krijg je dat.

Bazart zou zowaar nog een prima alternatief zijn voor Twenty One Pilots
Ja is dat zo? Ik sta er oprecht voor open maar mijn eerste indruk is: horror. Alle aanbevelingen zijn dus welkom haha, anders ga ik het niet eens meer proberen in te luisteren.

Anyway, we lopen op de zaken vooruit 😊

Laatst bewerkt:
Die 2e Lotto Arena van Bazart (10 mei) lijkt overigens zo goed als stijf uitverkocht, althans: wbt zitplaatsen alleen nog een handvol doorverkooptickets beschikbaar.

Lijkt me niet dat ze daar heel dwangmatig op wachten, toch? Zal hem dan wellicht zitten in het wachten op een leuk aankondigingsmoment tijdens of rond de Lotto concerten.

Of Paradiso moet echt dramatisch verkopen…

Laatst bewerkt:
Ja is dat zo? Ik sta er oprecht voor open maar mijn eerste indruk is: horror. Alle aanbevelingen zijn dus welkom haha, anders ga ik het niet eens meer proberen in te luisteren.

Anyway, we lopen op de zaken vooruit 😊
Wat betreft CMAT? Sowieso gaan kijken. Bazart is inderdaad minder mijn ding, maar die keren dat ik ze zag waren dat allemaal goed gebrachte shows met een fijn publiek. Kan laat in een uitzinnige tent echt leuk worden. Maar voor de fijnproevers is het hem inderdaad niet.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Wij komen waarschijnlijk pas later in de middag aan rond 14/15 uur. Maar zijn maar met 2 personen.
Dus maar 1 tentje. Hoe is de kans op een rustig plekje?
Mijn ervaring is dan ook alleen maar The Hive om mee te vergelijken hier heb ik meer dan 10 jaar gelegen.
Rustig plekje...? Op een festival camping?Mwah, maar je krijgt je tentje nog wel ergens kwijt hoor. Hoeft m ook niet in de sloot of bossen of pisvijver te zetten

Let wel op dat je m niet te dicht bij de after tent zet. Die gaat echt tot laat door wel

Wij proberen altijd beetje in de buurt van de ontbijt tent te staan. Paar 100m van de toiletten en douchen en zo, das ideaal voor ons iig

Users who are viewing this thread