Rock Werchter 2026

Slope komt idd terug onder andere naam, op de website staat dat wij daar binnenkort input voor kunnen leveren (wat ze er mee doen vraag ik mij af want kan me voorstellen dat ze al een naam hebben)
Zijn effectief nog op zoek naar een naam

Toen ik maanden terug vernam dat KluB c ging verhuizen, stiekem gehoopt dat ze ook programma van de 2 tenten zouden uitbreiden. Hopelijk volgend jaar.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Je bent niet per se meer gebonden aan dat alterneren.
Ik kan me best voorstellen dat ze inderdaad in het vervolg de acts wat dichter op elkaar programmeren in de Barn en Klub C.
Gezien de afstand met de rest zou de Klub meer of zelfs volledig dance-geörienteerd kunnen worden met vaker dj's.
Soundbleed zal geen issue meer zijn lijkt me.

Dan krijg je denk ik ook wat meer scheiding van het publiek en minder kruislingse verplaatsingen.

Dit biedt mogelijkheden.

Ik kan me best voorstellen dat ze inderdaad in het vervolg de acts wat dichter op elkaar programmeren in de Barn en Klub C.
Gezien de afstand met de rest zou de Klub meer of zelfs volledig dance-geörienteerd kunnen worden met vaker dj's.
Soundbleed zal geen issue meer zijn lijkt me.

Dan krijg je denk ik ook wat meer scheiding van het publiek en minder kruislingse verplaatsingen.

Dit biedt mogelijkheden.
Maar werchter gaat dat niet doen van die dj’s. Dat is gepasseerd.

Misschien 2Many DJs of een Bonzai all-stars set o.i.d erbij op zaterdag als introductie verassing?

... ja ik blijf hopen op een extra invulling.

... ook al is hoop een korter woord voor uitgestelde teleurstelling.

Spijtig dat Hautekiet geen evidente naam is om internationale allure aan te geven. Anders moet je niet twijfelen.

Nu er meer ruimte is (zowel in oppervlak als programmering), zijn er verder nog beperkingen voor uitbreiding van festivalcapaciteit? Parkings of campings lijken ook weinig uitbreidingsmogelijkheden te hebben toch?

Nieuwe mogelijkheden voor Klub C. Kan het zijn dat op de zaterdag nog 2 namen worden toegevoegd? Eentje van 20.40 tot 21.40 en eentje na CMAT van 0.00 tot 1.00. TOP gaat geen last hebben van een (dansbaar?) alternatief nu Klub C zo ver weg is.

Ik reken er nog steeds op dat CMAT verschoven gaat worden, of er nu iemand bijkomt of niet.

Met de huidige timetable betekent het dat je na afloop van Gorillaz mogelijk én niet binnenkomt in de Barn (Pixies al half uur bezig) én niet binnenkomt in Klub C (CMAT start zuigend na eind Gorillaz, net als the Reytons op de Slope overigens).

Dat je de Barnhead moet missen als je de Mainsub uitzit is op alle dagen altijd een logica. Maar dat de boekers je nu ook nog eens de Klubhead gaan laten missen, terwijl er juist alle ruimte is om te schuiven of wat speling te geven, dat gaat er bij mij niet in. (En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat er geen alternatief voor TOP wordt geboden)...

Dan heb je je werk gewoon niet goed gedaan en dat gebeurt ze normaal niet zo snel. Komt vast wel goed dus, lijkt me.

Ik reken er nog steeds op dat CMAT verschoven gaat worden, of er nu iemand bijkomt of niet.

Met de huidige timetable betekent het dat je na afloop van Gorillaz mogelijk én niet binnenkomt in de Barn (Pixies al half uur bezig) én niet binnenkomt in Klub C (CMAT start zuigend na eind Gorillaz, net als the Reytons op de Slope overigens).

Dat je de Barnhead moet missen als je de Mainsub uitzit is op alle dagen altijd een logica. Maar dat de boekers je nu ook nog eens de Klubhead gaan laten missen, terwijl er juist alle ruimte is om te schuiven of wat speling te geven, dat gaat er bij mij niet in. (En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat er geen alternatief voor TOP wordt geboden)...

Dan heb je je werk gewoon niet goed gedaan en dat gebeurt ze normaal niet zo snel. Komt vast wel goed dus, lijkt me.
Juist als alle podia tegelijkertijd spelen, zul je bij de barn en klub c nog naar binnen kunnen.

• Leuk
Waarderingen: festirock

Users who are viewing this thread