Rock Werchter 2026

Rustig plekje...? Op een festival camping?Mwah, maar je krijgt je tentje nog wel ergens kwijt hoor. Hoeft m ook niet in de sloot of bossen of pisvijver te zetten

Let wel op dat je m niet te dicht bij de after tent zet. Die gaat echt tot laat door wel

Wij proberen altijd beetje in de buurt van de ontbijt tent te staan. Paar 100m van de toiletten en douchen en zo, das ideaal voor ons iig
Rustig plekje meer in de zin van verder van de after tent vandaan.
Is voor mij de 1e keer op A1 dus erg benieuwd. Zelf wel al 10x op The Hive gelegen.

• Leuk
Waarderingen: NooT
Bazart van hoog main naar Klub C zou ik wel speciaal vinden. The Barn kan ik nog geloven, maar kbc zou ferme downgrade zijn. En is nu niet dat ze met twee bijna uitverkochte Lotto's aan populariteit ingeboet hebben. Speciaal.

Bazart van hoog main naar Klub C zou ik wel speciaal vinden. The Barn kan ik nog geloven, maar kbc zou ferme downgrade zijn. En is nu niet dat ze met twee bijna uitverkochte Lotto's aan populariteit ingeboet hebben. Speciaal.
Iets met plan a, b, c… ?

Nu de plek van Klub C gaat veranderen snap ik niet waarom in het tijdschema de optredens in de Barn en Klub C nog steeds naadloos op elkaar aansluiten (behalve op de zaterdagavond dan). Dat zorgt er nu juist voor dat je nooit twee volledige optredens in de tenten achter elkaar kunt zien (tenzij je Usain Bolt of @mattman heet).

Op donderdag heb ik op die manier lastige keuzes bij Yard Act -> Loyle Carner en Jade -> Tom Smith -> the Prodigy (die laatste wordt nu waarschijnlijk Jade -> the War on Drugs).
Op vrijdag Kae Tempest -> FKA Twigs -> Agnes Obel. Allemaal optredens waar je liever niet later wil binnenkomen of eerder wil weggaan.
Op zondag is Joy Crookes -> David Byrne -> Ethel Cain ook geen fijne. Dan maar vroeg bij David Byrne naar binnen en hopen dat ik daarna nog een stukje van Ethel Cain in Klub C kan meepikken. Zo niet helemaal naar de andere kant voor het slot van Moby.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en JP5
Als je alleen bent met klein tentje moet dat wel lukken. Maar verwacht dan niet dat je met een groep nog een gezamenlijke plek kunt vinden
Thanks. Ik kom alleen, komende editie. Maak me op zich ook niet veel zorgen, lukt altijd wel.

Laatst bewerkt:
Nu de plek van Klub C gaat veranderen snap ik niet waarom in het tijdschema de optredens in de Barn en Klub C nog steeds naadloos op elkaar aansluiten (behalve op de zaterdagavond dan). Dat zorgt er nu juist voor dat je nooit twee volledige optredens in de tenten achter elkaar kunt zien (tenzij je Usain Bolt of @mattman heet).

Op donderdag heb ik op die manier lastige keuzes bij Yard Act -> Loyle Carner en Jade -> Tom Smith -> the Prodigy (die laatste wordt nu waarschijnlijk Jade -> the War on Drugs).
Op vrijdag Kae Tempest -> FKA Twigs -> Agnes Obel. Allemaal optredens waar je liever niet later wilt binnenkomen of eerder wilt weggaan.
Op zondag is Joy Crookes -> David Byrne -> Ethel Cain ook geen fijne. Dan maar vroeg bij David Byrne naar binnen en hopen dat ik daarna nog een stukje van Ethel Cain in Klub C kan meepikken. Zo niet helemaal naar de andere kant voor het slot van Moby.
Dat probleem valt bij mij zeer goed mee. Enkel Monza-All Them Witches op heel het weekend, sta er zelf van te kijken.

• Leuk
Waarderingen: Joss
Nadat die Losing My Religion heeft verkracht zou die nooit meer welkom mogen zijn.
Cancelen die handel.
Die cover is inderdaad pijnlijk.

Zou er nou niemand tegen hem gezegd hebben dat dat een slecht idee was?
Als ze gewoon die cover cancellen is dat al voldoende hoor.
... al ben ik dan nog geen fan.

Een cover die ik dan wel geslaagd vind:
Franz Ferdinand - Amylband the Sniffers - You should be doing that.

Die mogen ze van mij wel in hun set spelen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Users who are viewing this thread