Rock Werchter 2026

Dat is het enige grote nadeel inderdaad... Gaat het blokje Franz Ferdinand - Kae Tempest - FKA Twigs - Agnes Obel wel wat lastiger maken.
Je begint volgens mij met de naam waarbij je het vroegst in de tent moet geraken. Na Franz moet Kae/Twigs/Agnes wel nog lukken bij aanvang van de show, toch?

Je begint volgens mij met de naam waarbij je het vroegst in de tent moet geraken. Na Franz moet Kae/Twigs/Agnes wel nog lukken bij aanvang van de show, toch?
Wordt wat langer lopen, dus kiezen tussen het eind van de ene en het begin van de volgende... Ben inderdaad niet zo bang dat ik een tent niet meer in kom.

Maar je gaat sowieso een minuut of 10 missen. Eerst uit de ene tent geraken, dan een stuk lopen langs de nieuwe Slope (daar kan het ook nog druk zijn) en dan in de andere tent op een mooie plek geraken.

Maar je gaat sowieso een minuut of 10 missen. Eerst uit de ene tent geraken, dan een stuk lopen langs de nieuwe Slope (daar kan het ook nog druk zijn) en dan in de andere tent op een mooie plek geraken.
10 minuten lijkt me best lang, ik doe het op 5! Gelukkig (voor mij) het enige moment van de dagen dat er zoiets voorvalt (Matt-Gorillaz niet meegerekend. Die overlappen zelfs, dus dat is een groter probleem).

Meer ruimte is altijd fijn. Enige keer dat ik echt barn -> klub na elkaar heb is the Prodigy/Blood Incantation en David Byrne/Ethel Cain

En dan ook geen soundbleed meer tussen Barn en Klub C veronderstel ik. Dus die overlap tussen CMAT en Pixies zou wel zomaar kunnen.
Maar dan blijft het vreemd dat ze die twee podia alleen dán laten overlappen...

En dan ook geen soundbleed meer tussen Barn en Klub C veronderstel ik. Dus die overlap tussen CMAT en Pixies zou wel zomaar kunnen.
En de Slope ook nog eens natuurlijk... Dus alle drie die podia tegelijk. Lijkt me nog steeds onwaarschijnlijk.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Weten we wel ook meteen hoe op zaterdag een Barn en KlubC naam tegelijkertijd kunnen staan.
Het kan nu inderdaad, maar is nog steeds niet logisch. We weten inmiddels dat Twenty One Pilots op andere fesitvals tegelijkertijd met andere acts speelt, dus dat kan geen reden zijn om die dag 1 naam minder in Klub C te zetten.

10 minuten lijkt me best lang, ik doe het op 5! Gelukkig (voor mij) het enige moment van de dagen dat er zoiets voorvalt (Matt-Gorillaz niet meegerekend. Die overlappen zelfs, dus dat is een groter probleem).
En vooral ook de combinatie David Byrne (waar je tot de laatste minuut wil blijven) en Ethel Cain (waar je vanaf het begin in het optreden wil zitten).

• Leuk
Waarderingen: mattman
Het kan nu inderdaad, maar is nog steeds niet logisch. We weten inmiddels dat Twenty One Pilots op andere fesitvals tegelijkertijd met andere acts speelt, dus dat kan geen reden zijn om die dag 1 naam minder in Klub C te zetten.

En vooral ook de combinatie David Byrne (waar je tot de laatste minuut wil blijven) en Ethel Cain (waar je vanaf het begin in het optreden wil zitten).
David Byrne naar Ethel Cain wordt een leuke mentale omschakeling.

• Leuk
Waarderingen: Brian en Tinus101
Het is misschien een experiment? Dit jaar eens uittesten wat dat geeft...

Slope wordt na 3 edities dus alweer veranderd hé, Klub C na transformatie 2 jaar terug idem. Slope terug naar min of meer oude positie en vermoedelijk spoedig onder een nieuwe naam.

Ik kom al van 2016 diverse edities op Werchter en zal onwijs moeten wennen aan de nieuwe indeling. Wel denk ik dat je nu juist sneller door gaat kunnen steken ivm betere publieks spreiding. Verder lopen maar sneller zegmaar.

Nu hopen dat ze de midden barrière bij de Slope weglaten.

BIj mij gaat het met de dag al meer kriebelen!

Laatst bewerkt:
Slope wordt na 3 edities dus alweer veranderd hé, Klub C na transformatie 2 jaar terug idem. Slope terug naar min of meer oude positie en vermoedelijk spoedig onder een nieuwe naam.

Ik kom al van 2016 diverse edities op Werchter en zal onwijs moeten wennen aan de nieuwe indeling. Wel denk ik dat je nu juist sneller door gaat kunnen steken ivm betere publieks spreiding. Verder lopen maar sneller zegmaar.

Nu hopen dat ze de midden barrière bij de Slope weglaten.

BIj mij gaat het met de dag al meer kriebelen!
Slope komt idd terug onder andere naam, op de website staat dat wij daar binnenkort input voor kunnen leveren (wat ze er mee doen vraag ik mij af want kan me voorstellen dat ze al een naam hebben)

Dan ben ik benieuwd wat die Slope conceptueel gaat worden. Ik ben géén vaste bezoeker van het festival meer, maar ik vond dat net een 'met de voeten in de realiteit'-podium, nog dichtbij het publiek.

Users who are viewing this thread