Rock Werchter 2026

Yeah, definitely. But they're going to want to headline. And festivals like Beauregard, Open'er... will offer them that. So then they'll pass on a lower RW spot anyway.
Well they’ll defo be taking a lower spot at one festival if it’s all true

The person was correct about the dates and venues for the tour in the uk so not doubting him just yet

Well they’ll defo be taking a lower spot at one festival if it’s all true

The person was correct about the dates and venues for the tour in the uk so not doubting him just yet
Hangt van het festival af. Op Glastonbury zullen ze dat wel doen. Want dat optreden krijgt veel weerklank. Maar op RW zie ik het niet gebeuren…

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Gewoon de stijl van muziek. The XX is wel heel dromerig bij momenten en The Strokes hebben een gitaar, zoiets?
Misschien. Maar ook bij m’n vriendin hoor. Ze ik fan van The XX, maar geloofde niet dat die op RW zouden headlinen.

Misschien. Maar ook bij m’n vriendin hoor. Ze ik fan van The XX, maar geloofde niet dat die op RW zouden headlinen.
Denk dat dat ook wat van de bubbel afhangt. In mijn omgeving is iedereen - allé of toch velen - echt heel enthousiast dat ze komen, net omdat ze zo'n voor onze generatie iconische nummers hebben én al bijna 10 jaar niet meer te zien waren.

• Leuk
Waarderingen: Golski en elo
Denk dat dat ook wat van de bubbel afhangt. In mijn omgeving is iedereen - allé of toch velen - echt heel enthousiast dat ze komen, net omdat ze zo'n voor onze generatie iconische nummers hebben én al bijna 10 jaar niet meer te zien waren.
Ja hier ook hoor, ging alleen over de grootte, die plek als headliner. Ga ook genieten hoor, als zo’n Crystalized of Heart Skipped a Beat straks over de wei weerklinkt.

Moesten ze eens bij The xx de nadruk leggen dat Jamie xx in de band zit, zouden er misschien al een pak meer geïnteresseerd in zijn.

Bij iedereen in onze groep staan the XX bovenaan wat iedereen het liefst wil zien. Maar iedereen heeft ze in 2017 toen ook in de AFAS en op Lowlands gezien. En dat was echt fantastisch!

Toen was er ook discussie of de headline positie op Lowlands rechtvaardig was. Na die show was iedereen unaniem dat het terecht was dat ze daar stonden.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
The Strokes vond ik op die post-corona dubbeleditie van Primavera eigenlijk de grootste ontgoocheling in twee weken festival. Keek er megahard naar uit, maar was een zoutloos optreden zonder tempo. Wij zijn toen zelfs voor het einde weggegaan.

Mocht er een double bill Strokes-Fontaines komen (zoals hierboven gezegd) lijkt het mij logischer anno 2027 dat Fontaines afsluit en niet The Strokes.

The Strokes vond ik op die post-corona dubbeleditie van Primavera eigenlijk de grootste ontgoocheling in twee weken festival. Keek er megahard naar uit, maar was een zoutloos optreden zonder tempo. Wij zijn toen zelfs voor het einde weggegaan.

Mocht er een double bill Strokes-Fontaines komen (zoals hierboven gezegd) lijkt het mij logischer anno 2027 dat Fontaines afsluit en niet The Strokes.
Ik vond The Strokes op Best Kept Secret 2022 echt geweldig.
En al dat "gelul" van Julian waar iedereen achteraf over kloeg... ik vond hem oprecht hilarisch.

• Leuk
Waarderingen: festirock

Users who are viewing this thread