Rock Werchter 2026

Smaken mogen toch verschillen? Of moeten we alles geweldig vinden zoals de presentatoren op StuBru? 😉
Die eerste plaat was heel sterk, maar live hebben zij mij persoonlijk nooit echt helemaal overtuigd. 2017 was denk ik het hoogtepunt, beter dan toen zijn ze nooit geweest.
Smaken mogen zeker verschillen, maar ‘t is die negatieve ondertoon die me stoort. Als iedereen hier zou beginnen zeuren welke bands ze niet goed vinden…

Super experimenteel maar zou het echt geweldig vinden om dit een kans te geven in de KluB C of Barn volgend jaar

Just realised it was Beirut who was meant to be between CMAT and Kokoroko (I’m sure many already realised) and they subsequently got moved to The Barn, so looks 99% likely that it will be a sub to CMAT left to be announced

Bijlagen

• IMG_4052.png
    IMG_4052.png
    171,1 KB · Weergaven: 58
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Just realised it was Beirut who was meant to be between CMAT and Kokoroko (I’m sure many already realised) and they subsequently got moved to The Barn, so looks 99% likely that it will be a sub to CMAT left to be announced
Beirut stond er zelfs eerst niet op als sub bij CMAT. Want kleiner lettertype. Had wel perfect gekunnen. Maar staan nu correcter op hun plek vind ik.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y en Tinus101
Beirut stond er zelfs eerst niet op als sub bij CMAT. Want kleiner lettertype. Had wel perfect gekunnen. Maar staan nu correcter op hun plek vind ik.
Klopt. En het zegt dus allemaal niet zoveel over de plek van CMAT, lijkt me.

Is uiteindelijk afhankelijk van wat ze nog binnen hebben weten te hengelen. Kan ook nog dat Kokoroko de Klub uiteindelijk gewoon subben, dan zal het een vrij stille aankondiging van die laatste naam worden.

Moet zeggen dat ik het ook een vrij bijzondere spot vind om open te houden, maar er zal vast wel een reden achter zitten

Nog 1 week (tot 4 april) voor de laatste 94 toevoegingen aan de playlist (zie onderstaand topic), daarna ga ik op eigen inzicht nummers toekennen zodat de playlist afgerond wordt!

• Leuk
Waarderingen: JP5
Smaken mogen zeker verschillen, maar ‘t is die negatieve ondertoon die me stoort. Als iedereen hier zou beginnen zeuren welke bands ze niet goed vinden…
Dat vingertje he, meestal zijn dat masters die voor de overheid werken :LOL:

Afgelopen concert naar Kavka (Kiel) geweest voor boy&bear in Antwerpen voor de eerste keer. Leuke zaal! Volgende week met mijn dames naar de Roma voor Cmat, binnenkort slow show en dressed like boys. En dan richting Werchter. Hoe ziet de voorbereiding bij jullie eruit?

Laatst bewerkt:
Afgelopen concert naar Kavka (Kiel) geweest voor boy&bear in Antwerpen voor de eerste keer. Leuke zaal! Volgende week met mijn dames naar de Roma voor Cmat, binnenkort slow show en dressed like boys. En dan richting Werchter. Hoe ziet de voorbereiding bij jullie eruit?
Voorbereiding is sowieso veel inluisteren. Qua concerten totaal ongerelateerd aan Werchter 2026: 22 april naar Rosalia en 4 mei naar Tame Impala. Hopelijk wel op Werchter 2027.

• Leuk
Waarderingen: phil
De afspeellijst staat op repeat en we gaan als de timetable compleet is nog twee avonden met de groep zitten en een beetje een looproute maken.
Qua concerten komt er nog wel het een en anders aan:
Bente in het Paard (voor de vrouw)
Rufus du sol in de Ziggo
Charlot in het Paard
Harry Styles in de arena
De pinkpop zondag

• Leuk
Waarderingen: phil

Users who are viewing this thread