Rock Werchter 2026

Ik moet echt heeeeel veel hiervan gaan inluisteren.

in 2025 weer echt hele leuke optredens gezien. Fat Dog spande de kroon, hopelijk nog veel van zulke momenten in 2026!

Midnight Generation, PUP, Karen Dió, LA LOM, Basht. en Ben Ellis de eerste festivaldag af. Vrijdag 3 juli staan The Warning, Radio Free Alice, Scene Queen, Keo, Cardinals en overpass op de Slope. Zaterdag 4 juli geven The Reytons, VOILÀ, Ecca Vandal, Florence Road, Man/Woman/Chainsaw en The New Eves het beste van zichzelf. Op zondag 5 juli sluiten Psychonaut, House Of Protection, Last Train, NewDad, Westside Cowboy en Chezile het ontdekkingspodium in stijl af.
Nog veel te ontdekken op donderdag en vrijdag. Maar pfoe.. die zaterdag en zondag zijn echt heerlijk geboekt!

Met The Reytons, Florence Road, M/W/C, The New Eves, Psychonaut, NewDad en Westside Cowboy hebben ze enkele van mijn favoriete acts van het moment te pakken. Merci Werchter!

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Toch een geluk dat ze The Slope in het leven geroepen hebben een paar jaar geleden. Brengt de kwaliteit van een anders muzikaal matige affiche naar boven.
Als is daar dit jaar geen sprake van, want het gewone affiche is ook vrij sterk. En nu nog sterker!

Zouden die geen vroege KlubC kunnen pakken nog die dag?
Wie weet. Ik dacht dat ze opnieuw in de Witloof Bar geboekt waren later dit jaar, en dat ze dus niet groter werden ingeschat door de boekers dan de laatste keer dat ze op de Slope stonden, maar zie nu dat het Orangerie is deze keer…

Users who are viewing this thread