Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Naar aanleiding van de nieuwe namen gelijk de playlist weer geupdatet!
Voeg lekker nummers toe in het onderstaande topic! Ik ga komend weekend weer updaten!
Ook hier onder het mom “beter goed gepikt dan slecht uitgevonden” zou ik graag naar analogie met het Graspop en Pinkpop forum een gezamenlijke playlist maken met alle FestiLeaks forumgangers
De eerste vraag die ik aan jullie heb, is om deze onderstaande playlist en dit topic alvast te volgen. De tweede vraag is om mee te helpen bouwen eraan door jullie aanbevelingen door te geven volgens onderstaande principes. Ben al razend benieuwd naar alle verborgen pareltjes
Hoe het werkt?
Heel simpel, hieronder zie je een lijst. Kopieer deze...
Psychonaut bij valavond/donker in open lucht lijkt mij echt magisch
Pakt daarbij nog Rise Against, The Cure, A Perfect Circle en Moby. En ik begin evt te overwegen na 4 jaar nog eens een dagje naar Werchter te gaan
Graspop - Werchter uitzonderlijk voor mij eens 0 - 1 bij aankondiging op dezelfde dag. (wtf ... Knockled Loose als headliner op Graspop. Da's het zelfde als pak weg Halsey als headliner op Rock Werchter. Al denk ik dat Halsey voor dit jaar reeds is aangekondigd voor de undercard zodus)
Excuus. Tja ik denk dat latere Slope spot toch vrij overeen komt met een vroegere KlubC spot op de dag. Maar dan nog; ik hoop op wat hetere vuren voor de resterende tent-spots!
Behalve Psychonaut en The Reytons van naam ken ik er opnieuw niet veel van. Geeft niet. Als ik de timetable zie zal ik wel ff luisteren naar groepen die in de sowieso weinige 'gaten' staan en misschien wel nog iets ontdekken. Was gelijk hoe toch vooral benieuwd naar vele tentnamen overdag die we nog missen.