Rock Werchter 2026

Ik ben super blij met die line-up van de Slope op zondag, de enige dag waarop ik afzak dit jaar. Ik zie Psychonaut al regelmatig dus die kan ik eventueel skippen, maar langs de andere kant wil ik dat ook gewoon niet!

Wordt echt wel wenen, puzzelen en lopen om zo veel mogelijk uit die ene dag te halen.

Basht. is een fijne band inderdaad, maar vergeet Cardinals zeker niet te checken!
Ook mee eens! Nu de eerste drie dagen doorgeluisterd en bijna elke band spreekt me eigenlijk wel aan. Op een enkeling na (La Lom en Generation nog wat) wil ik ze eigenlijk allemaal wel zien

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Wat een drop! Zin om dit in te luisteren zeg, kom vooral door met die aanbevelingen. Heel erg blij met deze Slope namen, ga ik zeker wat vaker rondhangen dan andere jaren.

Psychonaut zal wss overlappen met Paul Kalkbrenner lijkt me.
Paul Kalkbrenner heb ik elke keer 'moeten missen' , ik denk dat Paul weer op plek 2 komt hier

• Pray
Waarderingen: Mr. Y
Misschien toch eens die Warning beluisteren dan, aan het enthousiasme hier te zien.

Probleem is dat ik hier te veel concrete dingen aan het hopen was, zoals een Maruja, English Teacher, Baxter Dury,…

Vooralsnog wel blij met Radio Free Alice.

Heerlijke toevoegingen!!! Die zondag wordt echt een clashfeest van jewelste, dat is niet grappig meer. Dus toch maar Bospop voor Moby en misschien APC in 013... .

Misschien toch eens die Warning beluisteren dan, aan het enthousiasme hier te zien.

Probleem is dat ik hier te veel concrete dingen aan het hopen was, zoals een Maruja, English Teacher, Baxter Dury,…

Vooralsnog wel blij met Radio Free Alice.
Ik heb ze vorige jaar ontdekt via de pinkpop livestream, live vind ik ze sterker dan op plaat

Users who are viewing this thread