Rock Werchter 2026

Zijn nog heel veel kaarten te koop
Kwam erin op plek 10 000. Na 15 minuten door de wachtrij. Toen leek alles uitverkocht. eerste kaartjes die ik kon krijgen direct voor een vriendin gekocht, Toen ik er daarna makkelijk doorheen kwam kon ik rustig uitzoeken waar ik zelf wou zitten, waren in alle rangen nog kaarten te koop.
Totaal niet mijn smaak, maar door dit bericht toch maar even ingelogd en kaartjes gekocht voor mijn vrouw die vandaag jarig is. Denk toch dat ik daar wel punten mee scoor.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Totaal niet mijn smaak, maar door dit bericht toch maar even ingelogd en kaartjes gekocht voor mijn vrouw die vandaag jarig is. Denk toch dat ik daar wel punten mee scoor.
Haha ook niet mijn favoriet, ga ook vooral voor de vrouw. Al vindt ik Robyn dus wel heel vet! Hopelijk is ze er heel blij mee!

Ik hoop dat je de ribben netjes over beide kanten van het lichaam weg hebt genomen idd, anders loop je nu flink scheef

Was inderdaad een optreden voor de eindejaarlijst. Lijkt mij uitermate geschikt voor The Barn
Had haar nooit live gezien of gehoord maar heel aangenaam verrast en met voorsprong het beste optreden dat ik dit jaar al gezien heb. Zaal was bijna volledig uitverkocht en het publiek ging hoe langer het optreden duurde, hoe meer uit zijn dak. Je moet het echt beleefd hebben. Ga zeker terugkijken naar haar bij Way out West festival. Qua doelpubliek hoort ze eerder op RW thuis (weinig Gen Z) dan op PKP.
En ook heel sympathieke vrouw, stond vlak na haar show al handtekeningen te geven aan haar stand merchandising.

Toch jammer dat we deze week niks gekregen hebben! Dan dien ik nog maar een verzoeknummertje in. Graag Grandson erbij, mag best op The Slope als afsluiter voor The xx ofzo. Een van mijn grootste verrassingen van Glasto met een intense en sociaal betrokken show. Zie ik graag nog eens.

Toch jammer dat we deze week niks gekregen hebben! Dan dien ik nog maar een verzoeknummertje in. Graag Grandson erbij, mag best op The Slope als afsluiter voor The xx ofzo. Een van mijn grootste verrassingen van Glasto met een intense en sociaal betrokken show. Zie ik graag nog eens.
If we’re getting a wishlist in I’ll have Lime Garden too. Something very Wolf Alice about them

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jojo
zag dat David Byrne 1h 10 min speelde in 2018 in de Barn. Neem aan dat dit jaar hetzelfde is.
Dat is zowat een half uur minder dan zijn indoor optredens deze maand.
Wanneer komen er tickets vrij voor het uitverkochte Vorst Nationaal ? is dat best te kopen via ticketswap?

En nu zaterdag RW heel binnenkort volledig uitverkocht zal zijn, hoeveel kans dat men een aantal nieuwe dagtickets creert ook voor zondag
door een daling van het aantal combitickets deze maand? Volgens mij gebeurde een reductie van het aantal combitickets wel altijd minstens één keer tijdens de vorige edities van RW.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
[QUOTE="brent buyle, post: 646963, member: 48014")
Ik doe dit voor alle festivals dus denk maar niet verkeerd alvast en jullie feedback is welkom 😊
[/QUOTE]

Van mij mag je boeker worden bij Rock Werchter. Of je het budgettechnisch voor elkaar krijgt is een ander verhaal.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Dropkick Murphy's out, staat op Lokerse.
Oh No GIF by The Maury Show

• Leuk
  • Cool
Waarderingen: Mr. Y en elo
[QUOTE="brent buyle, post: 646963, member: 48014")
Ik doe dit voor alle festivals dus denk maar niet verkeerd alvast en jullie feedback is welkom 😊

Van mij mag je boeker worden bij Rock Werchter. Of je het budgettechnisch voor elkaar krijgt is een ander verhaal.
[/QUOTE]

Dagtickets van €700 en combi van €2000 en dan kom je nog niet toe met je budget 😂

Hey

Er gaan ongetwijfeltd nieuwe namen komen bij rock werchter

Dit zijn mijn gokjes voor rock werchter 2026

Ik vind de zondag toch een beetje schraal afsteken tegenover de andere dagen. Misschien nog wen beetje sleutelen. Ik verwacht Ac/dc namelijk ook eerder op de zondag.

Users who are viewing this thread