Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een van beide festivals zal er toch mee komen lijkt me. Maar zie haar nu ook niet haar hand omdraaien voor een hoge Barn-spot. Als Snow Patrol en Editors dat al deden die in België vele maal groter zijn... Zou ook beter passen bij de nieuwe plaat.
Ik zie nog plek voor haar op RW op 2 of 3 juli. Op 1 juli speelt ze in Dublin en op 5 juli op Ruisrock in Finland, een 'klein' festival zonder grote headliners.
Ik zie nog plek voor haar op RW op 2 of 3 juli. Op 1 juli speelt ze in Dublin en op 5 juli op Ruisrock in Finland, een 'klein' festival zonder grote headliners.
Als ze in augustus zou touren dan zou ze ook in de recentste aankondiging van Rock en Seine zitten. Kan zijn dat ze na haar zwaar tourschema geen optredens meer doet vanaf half augustus. Lokerse Feesten kan ook natuurlijk als headliner
Een van beide festivals zal er toch mee komen lijkt me. Maar zie haar nu ook niet haar hand omdraaien voor een hoge Barn-spot. Als Snow Patrol en Editors dat al deden die in België vele maal groter zijn... Zou ook beter passen bij de nieuwe plaat.
Door de band met België en RW zullen Editors and Snow Patrol wel een pak meer toegeeflijker en open zijn voor die dingen.
Lily Allen heeft dat niet, dus kans is groter dat die eisen minder onderhandelbaar zijn
Ik verwacht in elk geval niet veel groots meer. En die Barn naam op vrijdag lijkt me gewoon iets Belgisch te worden zoals Tamino CDW. Maar vergis me graag!