Rock Werchter 2026

Een van beide festivals zal er toch mee komen lijkt me. Maar zie haar nu ook niet haar hand omdraaien voor een hoge Barn-spot. Als Snow Patrol en Editors dat al deden die in België vele maal groter zijn... Zou ook beter passen bij de nieuwe plaat.

Also at August festivals, so greater chance of PKP then?
Touring all summer including Roskilde so hard to judge. She’ll appear at one of them anyway I’d presume.

Think she fits better in the barn myself and isn’t that high at Roskilde either so thought it might be an option.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Touring all summer including Roskilde so hard to judge. She’ll appear at one of them anyway I’d presume.

Think she fits better in the barn myself and isn’t that high at Roskilde either so thought it might be an option.
Ik zie nog plek voor haar op RW op 2 of 3 juli. Op 1 juli speelt ze in Dublin en op 5 juli op Ruisrock in Finland, een 'klein' festival zonder grote headliners.

Snap ik, maar ik denk niet dat RW nog een geschikte plek voor haar heeft, vandaar dat ik de kans groter acht dat het PKP wordt.

Snap ik, maar ik denk niet dat RW nog een geschikte plek voor haar heeft, vandaar dat ik de kans groter acht dat het PKP wordt.
Als ze in augustus zou touren dan zou ze ook in de recentste aankondiging van Rock en Seine zitten. Kan zijn dat ze na haar zwaar tourschema geen optredens meer doet vanaf half augustus. Lokerse Feesten kan ook natuurlijk als headliner:)

Een van beide festivals zal er toch mee komen lijkt me. Maar zie haar nu ook niet haar hand omdraaien voor een hoge Barn-spot. Als Snow Patrol en Editors dat al deden die in België vele maal groter zijn... Zou ook beter passen bij de nieuwe plaat.
Door de band met België en RW zullen Editors and Snow Patrol wel een pak meer toegeeflijker en open zijn voor die dingen.
Lily Allen heeft dat niet, dus kans is groter dat die eisen minder onderhandelbaar zijn

Users who are viewing this thread