Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vond zelf Two door cinema club en met name MGMT tegenvallen. De laatste ben ik op plaat fan van, maar kon er niet lekker inkomen, leek heel passief en afwezig hoe ze speelden. Kurt Vile klikte ook niet helemaal.
Ja, dat moet voor mij ook by far het slechtste optreden ooit zijn geweest. Als je dat al een optreden kon noemen.
Andere memorabele in de negatieve versie is Lil Nas X.
Ik vond zelf Two door cinema club en met name MGMT tegenvallen. De laatste ben ik op plaat fan van, maar kon er niet lekker inkomen, leek heel passief en afwezig hoe ze speelden. Kurt Vile klikte ook niet helemaal.
MGMT in 2013 of 2014 was echt slecht. Dat is misschien ook wel dé act waar ik het meest negatief door ben verrast. Dat was echt belabberd.
Op plaat echt wel mijn ding, leek me ook echt een feestje te worden in de Klub maar manmanman.
Rudimental doet hier ook wel een duit in het zakje
Ja, dat moet voor mij ook by far het slechtste optreden ooit zijn geweest. Als je dat al een optreden kon noemen.
Andere memorabele in de negatieve versie is Lil Nas X.
Als het slecht is, blijven wij meestal niet lang hangen of ontwijken we het. Maar naast lil nas x, hierboven al genoemd, moet ik nog even Macklemore noemen. Dat was echt erg.
Als het slecht is, blijven wij meestal niet lang hangen of ontwijken we het. Maar naast lil nas x, hierboven al genoemd, moet ik nog even Macklemore noemen. Dat was echt erg.
Hielp ook niet dat ze maar 30 minuten kregen en dat een bandlid ontbrak, heb ze een paar jaar geleden ook gezien in Keulen in een zaal en dat was een geweldig concert
Dit lijstje “slechte optredens” is me veel te negatief. Ik sla het roer om en lijst even de betere gigs op rw door de jaren heen: Neil Young & Booker T & The MG’s 1993 / Goose 2016 / David Byrne 2016 / SOAD 2017…
Dit lijstje “slechte optredens” is me veel te negatief. Ik sla het roer om en lijst even de betere gigs op rw door de jaren heen: Neil Young & Booker T & The MG’s 1993 / Goose 2016 / David Byrne 2016 / SOAD 2017…