Rock Werchter 2026

Ik vond zelf Two door cinema club en met name MGMT tegenvallen. De laatste ben ik op plaat fan van, maar kon er niet lekker inkomen, leek heel passief en afwezig hoe ze speelden. Kurt Vile klikte ook niet helemaal.

Als ik het mij goed herinner, stond daar ook maar een 50tal man? A la Killer Mike op Pukkelpop
Ja er stond echt geen hond. Hele sneue pit ook. Mijn neefjes die fan waren van de beste man vonden het ook echt verschrikkelijk.

• Leuk
Waarderingen: dann
Ik vond zelf Two door cinema club en met name MGMT tegenvallen. De laatste ben ik op plaat fan van, maar kon er niet lekker inkomen, leek heel passief en afwezig hoe ze speelden. Kurt Vile klikte ook niet helemaal.
MGMT in 2013 of 2014 was echt slecht. Dat is misschien ook wel dé act waar ik het meest negatief door ben verrast. Dat was echt belabberd.
Op plaat echt wel mijn ding, leek me ook echt een feestje te worden in de Klub maar manmanman.

Rudimental doet hier ook wel een duit in het zakje

Als het slecht is, blijven wij meestal niet lang hangen of ontwijken we het. Maar naast lil nas x, hierboven al genoemd, moet ik nog even Macklemore noemen. Dat was echt erg.

• 100
  • Leuk
Waarderingen: musicislife en ChrisV
Bwa ik heb vooral Odd Future (OFWGKTA) als extreem slecht in herinnering. En MGMT in 2014 was extreem teleurstellend.

Als het slecht is, blijven wij meestal niet lang hangen of ontwijken we het. Maar naast lil nas x, hierboven al genoemd, moet ik nog even Macklemore noemen. Dat was echt erg.
Inderdaad.

De 2 minuten zonder geluid waren het beste van het hele optreden

• Haha
Waarderingen: Paddy
Dit lijstje “slechte optredens” is me veel te negatief. Ik sla het roer om en lijst even de betere gigs op rw door de jaren heen: Neil Young & Booker T & The MG’s 1993 / Goose 2016 / David Byrne 2016 / SOAD 2017…

• Pray
Waarderingen: Mr. Y
Dit lijstje “slechte optredens” is me veel te negatief. Ik sla het roer om en lijst even de betere gigs op rw door de jaren heen: Neil Young & Booker T & The MG’s 1993 / Goose 2016 / David Byrne 2016 / SOAD 2017…
Fontaines D.C. en Girl In Red vorig jaar

Users who are viewing this thread