Rock Werchter 2026

Nu het hier weer even rustig is op het forum ben ik benieuwd naar jullie top drie favoriete artiesten van de line-up met daarvan jouw drie favoriete songs. Zo leer je toch altijd nieuwe artiesten of liedjes kennen. Ik zal de spits afbijten.

(geen bepaalde volgorde)

The War on Drugs:
- Holding On
- I Don't Live Here Anymore
- An Ocean In Between The Waves

Matt Berninger:
- Walking on a String
- Bonnet of Pins
- One More Second

Yard Act:
- Petroleum
- Dark Days
- Rich
Verdomme 3 kiezen was zeer lastig, had heel graag Kingfishr erbij gezet omdat die ook heel hoog stonden op het lijstje om eens live te zien.
Als ik zo die line-up overloop heb ik veeeeel te veel dat ik wil zien, tju toch, luxe problemen xp

Gorillaz: (nog nooit live gezien)
- On Melancholy Hill (Voor mij een tijdloze klassieker)
- The Manifesto (Van hun album dat binnenkort uitkomt)
- Clint Eastwood (Instant Smile op m'n gezicht)

Rise Against: (1x gezien, was echt geweldig dat ik ze direct opnieuw wou zien)
- Hero Of War
- Make It Stop (September's Children)
- Savior

Twenty One Pilots: (4x live gezien; laatste passage was inderdaad minder, maar met 2 nieuw TOP albums denk ik dat het een geweldige show zal zijn)
- Navigating (van het voorlaatste album)
- Heavydirtysoul
- Trees (sluiten hun concerten hier al jaren mee af)

the Cure
1 Desintegration
2 One hundred years
3 The Same Deep Water as You

Moby
1 Go
2 Hymn
3 Thousand

Agnes Obel
1 Camera's rolling
2 Run cried the crawling (uit Euphoria, check it out)
3 Broken Sleep

• Leuk
Waarderingen: -victor-
Een insta-post over 'Roman Empire'. Is dat een verwijzing naar Pompeii van Bastille die toevallig vrijdag in Frankrijk spelen en de donderdag daarna pas weer in Engeland?

• Leuk
Waarderingen: Nielso
Zou er nog plek zijn voor Two Door Cinema Club of the Black Crowes?
Gevoelsmatig boekt Werchter elk jaar wel een beetje vergane 00s/10s glorie a la TDCC. Denk dat ze ook met 15 jaar Tourist History touren, dus zou het alleszins toejuichen!

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Hebben ze dat segmentje niet al uitgebreid gecoverd met Kasabian, Franz Ferdinand én Vaccines?
Kasabian en Vaccines was ik al vergeten! Lijkt me wel dan, maar denk nu niet dat ze er vies van zouden zijn TDCC er nog bij te zetten.

The Hives, Polo & Pan en TDCC zie ik nog wel ergens verschijnen op de line-up.
The Hives ook? Kunnen alleen op zaterdag dacht ik. Aangezien de main dan eerder poppy wordt, moet dat haast tussen de huidige Barn namen staan. Zie dat niet gebeuren.

The Hives too? I think they're only available on Saturdays. Since the main event is more poppy then, it almost has to be among the current Barn acts. I don't see that happening.
Guess they could be 3rd from top of the barn. They did only play a couple of years ago though so not expecting them

• Leuk
Waarderingen: mattman

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread