Rock Werchter 2026

I know there’s not normally many more acts announced at this time however with other lineups releasing earlier, MC all their lineup for instance then I wouldn’t be surprised if there’s another 8-10 to come before Christmas

Het zal inderdaad waarschijnlijk een klein pakketje zijn, als we iets krijgen. Zoals je zegt: al behoorlijk veel namen binnen, ongeveer gelijk aan wat er de laatste jaren rond Sinterklaas bekend was.

Verder hoop ik wel echt dat Werchter ons nog een beetje verrast met enkele namen die niemand aan zag komen. Tot nu is het allemaal vrij voorspelbaar wat alle Europese festivals aankondigen.

Het zal inderdaad waarschijnlijk een klein pakketje zijn, als we iets krijgen. Zoals je zegt: al behoorlijk veel namen binnen, ongeveer gelijk aan wat er de laatste jaren rond Sinterklaas bekend was.

Verder hoop ik wel echt dat Werchter ons nog een beetje verrast met enkele namen die niemand aan zag komen. Tot nu is het allemaal vrij voorspelbaar wat alle Europese festivals aankondigen.
Voorspelbare namen maar wel veel mooie namen…

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en JP5

We kennen nu 29 namen zeker? Denk dat we gaan afklokken op 40 a 45 namen.
Zal er vanaf hangen hoeveel er al bevestigd is binnenskamers. Vorig jaar is er duidelijk nog langer moeten gepuzzeld worden. Want die combo Belgen en andere namen begin februari leek me niet het masterplan.

• Leuk
Waarderingen: phil, JP5 en Joslittel
Zal er vanaf hangen hoeveel er al bevestigd is binnenskamers. Vorig jaar is er duidelijk nog langer moeten gepuzzeld worden. Want die combo Belgen en andere namen begin februari leek me niet het masterplan.
Vandaag nieuwe namen?

• Leuk
Waarderingen: mattman
Heb mensen beloofd dat als David Byrne er staat dat ik er bij ben. Beter hebben ze hem want anders moet ik weer een andere smoes gaan verzinnen om er bij te zijn in Werchter volgend jaar ...

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Heb mensen beloofd dat als David Byrne er staat dat ik er bij ben. Beter hebben ze hem want anders moet ik weer een andere smoes gaan verzinnen om er bij te zijn in Werchter volgend jaar ...
Ik kan je aan genoeg smoezen helpen. Bijvoorbeeld dat je favoriete forumlid er ook bij is ;)

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: emilejol en Raoul
Ai.. Byrne dat kan clashen met Moby of The Cure. Oprecht geen idee wie ik zou/moet kiezen.

Geen verbouwing smoesjes deze keer?

• Haha
Waarderingen: Raoul

We kregen toch ook nog een pakketje van 20 zonder ook maar een enkele zaterdagnaam? Dat was ook vreemd...

Wat een onverwacht kado dat Bospop opeens de potentiële Moby clash gaat oplossen! En daar staat die ook sowieso in het donker. Dan kan ik zonder schuldgevoel David Byrne of APC in de Barn gaan kijken!

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Breinaard en Koekdoos
Bospop sowieso een sterke line-up voor hun festival.

Wat zouden we daarvan nog kunnen verwachten? voor de hoogste namen is geen plek meer , of ze staan er al (MOBY)
Airbourne , staan vooralsnog niet op GMM en Alcatraz
Razorlight, 4 juli een show in london, daaromheen direct nog niets.
Counting Crows 4 & 5 juli duitsland.
Kaiser Chiefs, tussen 20 juni en bospop niets staan nu
OMD zie ik niet snel gebeuren, zou ik wel waarderen in een van de tenten! Is dan in hun UK tour. (wel genoeg dagen ruimte)
Triggerfinger kan altijd

Wat zouden we daarvan nog kunnen verwachten? voor de hoogste namen is geen plek meer , of ze staan er al (MOBY)
OMD zie ik niet snel gebeuren, zou ik wel waarderen in een van de tenten! Is dan in hun UK tour. (wel genoeg dagen ruimte)
Triggerfinger kan altijd
Counting Crows. Dat zou ik nog eens leuk vinden.

• Leuk
Waarderingen: nooley en 1979

Triggerfinger kan altijd
Chris Isaak zou ik anders ook wel leuk vinden.
Airbourne ook welkom! Enkele jaren terug een leuke start van het festival voor mij in The Barn.
Razorlight is ook lang geleden, toen nog een high 5 gedaan met de zanger aan de main😄
Triggerfinger zie ik eerder naar Classic gaan.

Users who are viewing this thread