Rock Werchter 2026

Misschien moeten we het terug hebben over speculatie over de line-up, en niet dit soort nonsens.

David Byrne, Loyle Carner, CMAT, Zwangere Guy, Empire of the Sun maar alvast met potlood noteren van de namen van DTRH?
Hopen dat Little Simz en Matt Berninger ook doorkomen, maar zouden ook wel eens elders kunnen belanden denk ik.

Ik wacht nog op een insider die zegt: “er was veel op de markt, maar je weet hoe dat gaat, om welke reden dan ook valt veel weg en nu zitten ze bij plan d” Normaal ook dat de prijs hetzelfde blijft: de echte grote knallers ( lees dure) zijn er niet.

• Leuk
Waarderingen: phil en nooley
De Prodigy was vorige keer op de parking in Lokeren al een regelrechte aanfluiting. Die vonden op geen moment nog het tempo. Die anno 2025 als headliner van een major aankondigen, of dat nu een main of Barn is..is gewoon zwak.

Werchter had gewoon Florecence of Lorde moeten hebben, niet het zoveelste stuk vergane glorie dat teert op hits van bijna dertig jaar oud.
Florence wellicht niet, maar Lorde zal over 10 jaar al compleet vergeten zijn. The Prodigy nog steeds niet.

Ik zie een overeenkomst met Ajax. Met veel goede moed beginnen, veel ambities maar slechte resultaten voor een hoge prijs. Deze bovenkant is geen champions League meer. Zeker niet voor +300 euro.
Als dit al slechte resultaten zijn....

Kun je (met tourende beschikbare namen) een alternatief voorstellen?

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
De eerlijkheid gebiedt wel om te zeggen dat een maand geleden de lijstjes en speculaties hier wel anders lagen dan godbetert Macklemore, Teddy Swims en The Offspring.. Van de weelde aan aanbod schiet precies niet veel meer over.

Florence wellicht niet, maar Lorde zal over 10 jaar al compleet vergeten zijn. The Prodigy nog steeds niet.

Hoe de hell kun jij weten waar Lorde binnen een jaar of tien gaat staan? Heel je argument slaat ook nergens op. Het is nu dat telt, en nu is Lorde pakken relevanter dan een has been legacy act als Prodigy.

Lorde haar royals is ook al van 2012
Dus ze zal niet zo snel vergeten worden en was in 2017 ook gewoon heel sterk op werchter...
Dus laten we het Rage baiten posts achterwege laten?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread