Rock Werchter 2026

Grappig hoe dat verschilt.

ik zou een gat in de lucht springen van bv TWOD , Jack White of David byrne, maar bij Lorde gaat er amper een belletje rinkelen. Ik kan oprecht alleen 'Royals opnoemen. En nee ik bedoel niet; WIE?? HUH??? WAAROM??? Lorde zou nu bij mij de minste naam uit alle bekendmakingen zijn.
Maarr als ze ertussen komt te staan ga ik het eens goed inluisteren ;) Het is zo'n artiest waar ik waarschijnlijk veel meer van ken, maar gewoonweg niet in mijn hoofd heb zitten.
Ik heb de moeite ook al gedaan, begrijp de hype niet…

• Leuk
Waarderingen: Piranha43
Ticketprijzen bekend

• Combifestivalticket (geldig van 2 t.e.m. 5 juli): 315 euro
  • Dagfestivalticket donderdag 2 juli: 140 euro
  • Dagfestivalticket vrijdag 3 juli: 140 euro
  • Dagfestivalticket zaterdag 4 juli: 140 euro
  • Dagfestivalticket zondag 5 juli: 140 euro
Ook van The Hive camping bekend?

Maar je hebt Mumford al die echt wel al jaren een gevestigde Werchter-waarde zijn, net als The XX die al eens mochten subben, Gorillaz die al eens afgesloten hebben en 21 Pilots die ook al eens een co-head plek hadden, Moby die er al tig keer stond...

Dit zijn gewoon allemaal traditionele Werchter-namen.
Maar je mist een beetje de peper.

• Leuk
Waarderingen: jova
Zo die prijzen voor Hive Resort zijn om misselijk van te worden. 2 jaar geleden voor het laatst geweest ivm zwangerschap en die zijn ontzettend gestegen. Dat ze het durven te vragen....😅

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Weekendticket vind ik een prima prijs voor wat je er voor terug krijgt, maar die dagkaarten pff. Dan denk je wel 2x na voordat je zoals ik een za/zo combi wil pakken en dat ook nog eens op GMM... Dat wordt nog puzzelen/keuzes maken zodra de (bijna) volledige line-ups bekend zijn.

Klopt, maar
Het is maar hoe je het bekijkt, als het met deze stijging door gaat zit je binnen 5 jaar op 350 euro....
Deze percentages zitten onder de inflatie en onder de loonstijgingen. Daarom vind ik het net. Dat het ieder jaar iets duurder wordt kun je niet voorkomen

• Leuk
Waarderingen: luluasas

Users who are viewing this thread