Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In de app heb je alle artiesten op een hoop, en dus niet per dag. Daar toch ook wel opvallend dat TOP onderaan staat, na de do headliner, vrij headliner, Gorillaz, zo headliner.
Persoonlijk zou ik het niet verkeerd vinden als Gorillaz toch de afsluiter blijkt. Met een beetje mazzel kun je dan nog de volledige Barn headliner meepakken, als je TOP links laat liggen.
In de app heb je alle artiesten op een hoop, en dus niet per dag. Daar toch ook wel opvallend dat TOP onderaan staat, na de do headliner, vrij headliner, Gorillaz, zo headliner.
Ik verwacht morgen niks van Werchter. Morgen gaan de Lokerse hun eerste naam droppen, en Live /S Live hun grote pop headliner...dus ik zie Werchter effe wachtem tot later deze week.
Ik verwacht morgen niks van Werchter. Morgen gaan de Lokerse hun eerste naam droppen, en Live /S Live hun grote pop headliner...dus ik zie Werchter effe wachtem tot later deze week.
Op de socials en in de mailings werd enkel bij the Cure de term afsluiter/afsluitend gebruikt, bij de andere 4 acts werd dat best opvallend ontweken. En ja, ook daar wordt volgens mij best goed over nagedacht…
Doet toch weer een beetje hoop geven dat er nog wat dansbaars komt na Mumford (en evt na The xx).
Moby, die je anders misschien toch lastig kwijt kan??
Op de socials en in de mailings werd enkel bij the Cure de term afsluiter/afsluitend gebruikt.
Doet toch weer een beetje hoop geven dat er nog wat dansbaars komt na Mumford (en evt na The xx). Moby, die je anders misschien toch lastig kwijt kan??