Rock Werchter 2026

Mmm, wat Cisco constateert is wel opvallend.

Zo’n switch zei in het verleden wel degelijk wat over de podiumvolgorde. Of kunnen we er in dit stadium nog niet al te veel waarde aan hechten?

Ik vermoed dat dit wel een bewuste wissel is.

Persoonlijk zou ik het niet verkeerd vinden als Gorillaz toch de afsluiter blijkt. Met een beetje mazzel kun je dan nog de volledige Barn headliner meepakken, als je TOP links laat liggen.

Woorden doen er blijkbaar toe. Bij 21 Pilots stond in de aankondiging niet dat ze afsluiten, dus dat was geen zekerheid.

Bij Mumford & Sons staat ook niet dat ze afsluiten.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Wout_VS, V.Axl en ChrisV
Ik verwacht morgen niks van Werchter. Morgen gaan de Lokerse hun eerste naam droppen, en Live /S Live hun grote pop headliner...dus ik zie Werchter effe wachtem tot later deze week.

Alleen is dat bij Mumford nog wel bevestigd door organisatie.

Ja??

Op de socials en in de mailings werd enkel bij the Cure de term afsluiter/afsluitend gebruikt, bij de andere 4 acts werd dat best opvallend ontweken. En ja, ook daar wordt volgens mij best goed over nagedacht…

Doet toch weer een beetje hoop geven dat er nog wat dansbaars komt na Mumford (en evt na The xx).

Moby, die je anders misschien toch lastig kwijt kan??

Ja??

Op de socials en in de mailings werd enkel bij the Cure de term afsluiter/afsluitend gebruikt.

Doet toch weer een beetje hoop geven dat er nog wat dansbaars komt na Mumford (en evt na The xx). Moby, die je anders misschien toch lastig kwijt kan??
En bij The xx.

Iemand vroeg aant mediateam van RW over Mumford of ze afsluiten, werd direct bevestigd.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight

Users who are viewing this thread