Rock Werchter 2026

Realistically it’ll be one of the known ones of Florence, The XX, Jack White or Lorde. I know Mumfords are planning an announcement soon so at a push them.

Wouldn’t a massive surprise me nice though
Ik hoop op een pakketje

Staat dat vast voor aankomende zomer of is er nog een kans dat ze werchter doet?
Er kan altijd nog vanalles veranderen. Altijd pas zeker als er persbericht binnenkomt. Maar ik ga voor Gaga wel uit van stadions. Dat UK nieuws versterkt het alleen maar.

We gaan het zien, maar heb vaak horen vallen dat het een show gericht is op stadion, wat vaak de weide uitsluit, in welke vorm dan ook.
Dus ermee denk ik dat het nooit een optie was.
P!NK had ook een stadion show en was op werchter wel aangepast dus ik hoop dat ze dan zoiets kunnen regelen met lady gaga

• Leuk
Waarderingen: musicislife
P!NK had ook een stadion show en was op werchter wel aangepast dus ik hoop dat ze dan zoiets kunnen regelen met lady gaga
Ja maar bepaalde elementen van een show/productie is vaak bepalend voor een entourage om een weide uit te sluiten.
Anderen vinden het dan weer wel mogelijk.

I'm definitely looking forward to that package. It's likely the final confirmation of some great names like David Byrne and A Perfect Circle.
Agreed, it’s the thing I’m most looking forward to. There’s some great undercard names around at the moment.

And Although benacassim said they’re only announcing 2 names today they’re just about to name another (in 20 mins) - it was Lori Meyers who I’ve never heard of

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread