Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Realistically it’ll be one of the known ones of Florence, The XX, Jack White or Lorde. I know Mumfords are planning an announcement soon so at a push them.
We gaan het zien, maar heb vaak horen vallen dat het een show gericht is op stadion, wat vaak de weide uitsluit, in welke vorm dan ook.
Dus ermee denk ik dat het nooit een optie was.
Er kan altijd nog vanalles veranderen. Altijd pas zeker als er persbericht binnenkomt. Maar ik ga voor Gaga wel uit van stadions. Dat UK nieuws versterkt het alleen maar.
We gaan het zien, maar heb vaak horen vallen dat het een show gericht is op stadion, wat vaak de weide uitsluit, in welke vorm dan ook.
Dus ermee denk ik dat het nooit een optie was.
Ja maar bepaalde elementen van een show/productie is vaak bepalend voor een entourage om een weide uit te sluiten.
Anderen vinden het dan weer wel mogelijk.
Agreed, it’s the thing I’m most looking forward to. There’s some great undercard names around at the moment.
And Although benacassim said they’re only announcing 2 names today they’re just about to name another (in 20 mins) - it was Lori Meyers who I’ve never heard of