Rock Werchter 2026

Weet niet of het hier al voorbij gekomen is. Maar ik hoop heel erg op A Perfect Circle. Gaan touren in de EU in 2026. Graspop zal ook een kanshebber zijn. Maar lijkt me een hele fijne toevoeging in The Barn

• Leuk
Waarderingen: Paddy, ChrisV en ZERO74
Mag ik hier ook weer zitten zagen over Pendulum als Barn headliner?
Was die nog vergeten in mijn lijstje te zetten.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Weet niet of het hier al voorbij gekomen is. Maar ik hoop heel erg op A Perfect Circle. Gaan touren in de EU in 2026. Graspop zal ook een kanshebber zijn. Maar lijkt me een hele fijne toevoeging in The Barn
Verwacht ze eerder op Graspop, maar het is niet onrealistisch dat ze ook in de Barn staan. Ze zullen wel op een van de 2 staan waarschijnlijk

• Leuk
Waarderingen: No Code
Mag ik hier ook weer zitten zagen over Pendulum als Barn headliner?
Was die nog vergeten in mijn lijstje te zetten.
Als ik het mij nog goed kan herinneren heb ik ze in mijn wishlist gezet, zeker welkom voor mij.

Eerste post hier, gooi maar wat op (niet onderbouwd) maar The Weeknd zou een absolute grote naam zijn, gezien hij aan het touren is door Europa en reeds in parijs en amsterdam gaat optreden in die periode.
Teddy swims zou verder ook een toppertje zijn, doet 1/7 nog een optreden in de UK.

Is The Weeknd niet té groot voor het Werchterweekend? Is dat niet eerder Boutique of Koning Boudewijnstadion bv?

• Leuk
Waarderingen: koolket
Eerste post hier, gooi maar wat op (niet onderbouwd) maar The Weeknd zou een absolute grote naam zijn, gezien hij aan het touren is door Europa en reeds in parijs en amsterdam gaat optreden in die periode.
Teddy swims zou verder ook een toppertje zijn, doet 1/7 nog een optreden in de UK.
Welkom.

Had Jimmy het een tijdje geleden niet over het feit dat er komende zomer een overaanbod is aan mogelijke headliners? BMTH, hoe tof het in combinatie met Ghost, qua 'nieuwe' metalheadliners zou zijn op Werchter, zijn gewoon bands voorbehouden voor GMM.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
The Weeknd staat komend jaar drie keer in de Arena, en verkoopt die ook gewoon uit tegen belachelijk hoge prijzen
Als die iets in Werchter doet was het wel Boutique geweest lijkt me maar dan was dat al lang aangekondigd en uitverkocht geweest

Users who are viewing this thread