Rock Werchter 2026

En dan nog: Sam Fender valt onder de categorie aanstormende headliners, waar je niet vroeg genoeg bij kunt zijn voor ze naar de stadions verhuizen. Dat kun je van 21 Pilots niet zeggen.
Zie Sam eerlijk gezegd niet zo snel naar stadions gaan. Dan zal de aankomende albums wel in eens echt opgepakt moeten worden door de mainstream radio.

Sam is definitely an up-and-coming headliner, but I don't think he'll ever play stadiums. He's just a festival star par excellence, someone you absolutely want when he's available. Unless things get going like Springsteen's, but that won't happen overnight either, so I think there's still plenty of time.
Tbf he does play stadiums in the uk

21 Pilots is gewoon een leuke populaire naam, ideaal als voorlaatste én groter dan de meeste namen op die positie afgelopen editie.
Was dat wat in 2022?

Dat jaar was ik er niet want voelde die lineup niet zo. Heb hun gerief beluisterd, maar niets blijft echt hangen. Het beklijft totaal niet bij mij.

Lang leve nieuwe headliners hoor. 100% eens.

Alleen hoop ik stiekem dat er in die hoek wat frissers te boeken valt dan 21P. Hebben precies al gepiekt. Is een smaakdingetje. Ik manifesteer Raye als laatste in 2027.
het moet natuurlijk wel wat in balans blijven, 2 oudere namen 2 nieuwe namen is echt prima!

21 Pilots is gewoon een leuke populaire naam, ideaal als voorlaatste én groter dan de meeste namen op die positie afgelopen editie.
Pilots combineren met een naam van vergelijkbare grootte zal wel werken denk ik. Ik hoop nog steeds op BMTH. Die 2 namen samen zullen die dag wel uitverkopen. KOL heeft ook nog wat in te halen, past daar ook wel voor.

• Leuk
Waarderingen: jarne
Was dat wat in 2022?

Dat jaar was ik er niet want voelde die lineup niet zo. Heb hun gerief beluisterd, maar niets blijft echt hangen. Het beklijft totaal niet bij mij.
Was niet de beste show, maar dat wil niet per se iets zeggen heb ik al geleerd. Populariteit enkel maar gegroeid (hits of niet, op een of andere manier is het zo), dus een binnenkopper indien beschikbaar.

Was niet de beste show, maar dat wil niet per se iets zeggen heb ik al geleerd. Populariteit enkel maar gegroeid (hits of niet, op een of andere manier is het zo), dus een binnenkopper indien beschikbaar.
Nee, wou gewoon weten of ik het meer zou appreciëren als ik het live zag. Misschien is het iets wat live wel ineens ‘klikt’. Los raakt die muziek me langs geen kanten.

Nee, wou gewoon weten of ik het meer zou appreciëren als ik het live zag. Misschien is het iets wat live wel ineens ‘klikt’. Los raakt die muziek me langs geen kanten.
Waarschijnlijk niet. Ze zijn live aardig overdreven. Ik vond het live wel tof maar vind de muziek ook wel leuk. Als je er niks mee hebt gaan die je live ook niet overtuigen.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Jouw smaak al een beetje kennende zou ik zeggen van niet! ;)

Zou voor mij wel direct de headliner van RW worden maar zie het ook niet direct gebeuren ze willen headliner zijn en in het donker dat word gewoon een lastig verhaal bij RW zeker als er groot aanbod is dit jaar zie ik het niet gebeuren

Users who are viewing this thread