Rock Werchter 2026

I especially hope not limp bizkit at werchter, last time at graspop they talked more than sang & in 2015 at the cabaret vert Wes Borland actually ate chicken from kfc on stage while Fred Durst chatted every 5 minutes with the audience

Nog een heel andere artiest dan andere 'pop' headliners zoals Pink, Dua Lipa of Olivia Rodrigo die al meer bewezen hebben en toch vaak net dat tikkeltje meer in het straatje van Werchter passen. Carpenter is pure pop, maar wel garantie op uitverkochte dag. Zet ze dan maar op zondag als ze echt moet komen, keer vroeger naar huis ;)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Knightofmuser
Nog een heel andere artiest dan andere 'pop' headliners zoals Pink, Dua Lipa of Olivia Rodrigo die al meer bewezen hebben en tocht vaak net dat tikkeltje meer in het straatje van Werchter passen. Carpenter is platte pop, maar wel garantie op uitverkochte dag. Zet ze dan maar op zondag als ze echt moet komen, keer vroeger naar huis ;)
Doe wat mij betreft maar op de vrijdag. Heb die dag altijd de grootste kater, voel mij op een of andere manier altijd onsterfelijk na zo'n eerste festivaldag.

Nog een heel andere artiest dan andere 'pop' headliners zoals Pink, Dua Lipa of Olivia Rodrigo die al meer bewezen hebben en tocht vaak net dat tikkeltje meer in het straatje van Werchter passen. Carpenter is platte pop, maar wel garantie op uitverkochte dag. Zet ze dan maar op zondag als ze echt moet komen, keer vroeger naar huis ;)
Met gevaar op een 'here we go again', meme, maar ben echt curieus, wat maakt Carpenter voor jou 'platter' dan Rodrigo, Dua Lipa of Pink? Bedoel je dan platvloerse teksten?

Ik snap oprecht nooit zo wat mensen hier met plat bedoelen. Plat is wat mij betreft de frontman van Rammstein die op een peniskannon over het publiek spuit. En dat heb ik ooit op RW zien gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Met gevaar op een 'here we go again', meme, maar ben echt curieus, wat maakt Carpenter voor jou 'platter' dan Rodrigo, Dua Lipa of Pink? Bedoel je dan platvloerse teksten?
De teksten inderdaad, voor zover ik kan zien zonder band. En sorry maar ik vind de muziek echt een verschrikkelijke Skyradio sound hebben.

Ik snap oprecht nooit zo wat mensen hier met plat bedoelen. Plat is wat mij betreft de frontman van Rammstein die op een peniskannon over het publiek spuit. En dat heb ik ooit op RW zien gebeuren.
Toch echt groot verschil? En die 'here we go again' hoeft echt niet. De attitude ook alleen al van Sabrina Carpenter is helemaal anders dan van de drie door mij genoemde. En ik breek ze nergens af of zo, maar Carpenter is gewoon anders dan Olivia of Pink.

Heb in mijn post overigens 'platte' vervangen door 'pure', dat klinkt net dat respectvoller ;)

• Leuk
Waarderingen: jules1994
Ik sluit het festival liever af met een knaller. (Thanks aan de Dewaele brothers om dat dit jaar te doen na die, voor ons, zwakke zondag)

We gaan het sowieso moeten doen met minstens 1 zo'n artiest als headliner. Wat mij betreft dus liefst niet op zondag.

Nog een hot take is dat ik dat tweede album van Carpenter heel sterk vind. Gewoon knap gemaakte popmuziek.
Voila, popmuziek. Terwijl die andere al eerder naar poprock/poppunk neigen. Maar ik doe niets af van de prestaties van haar, het is gewoon anders. En ik zeg nergens dat ze niet mag komen, het is gewoon een topartieste binnen haar genre.

Nog een hot take is dat ik dat tweede album van Carpenter heel sterk vind. Gewoon knap gemaakte popmuziek.
Man's Best Friend? Dat is haar 10e album!

Heb zelf weinig tot niks met Sabrina, past m.i. ook minder op Werchter omdat het live niet echt valt voor een festivalpubliek (toch wat ik zag en hoorde van mensen die op Primavera waren).

Users who are viewing this thread