Rock Werchter 2026

De combi SOAD - QotSA lijkt me te veel van het goeie, dus waarschijnlijk 1 van beide als HL (al hoop ik op beide)
als daarnaast The Cure en Gorillaz nog een dagje (co-)HL zijn ben ik al heel tevreden.
Dan nog een pop-HL (Carpenter of Roan - zeggen me beide niet veel) en een aantal namen uit het rijtje (Byrne, Moby, dEUS, Turnstile, Interpol, Stereophonics, Vampire Weekend, Vaccines, ...) en de combi is een feit.

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Pommer en ChrisV

The Cure sluit Rock en Seine af op 30 augustus 2026. Dagtickets hiervoor zijn al morgen woensdag 17 september te verkrijgen vanaf 17h op de website rockenseine.com
Best geen voorbarige conclusies over the Cure op RW. In 2019 had the Cure een intense festivaltour vanaf 8 juni die vanaf half juli uitmondde in meer spaarzame festivaloptredens tot Rock en Seine.

• Leuk
Waarderingen: Knightofmuser
The Cure will also be at the Main Square Festival, the festival director has been wanting to get them for a while.

Ahja we zijn zo zeker dat Florence pkp wel zal inhalen dan mogen we ook zeker zijn dat Bad Omens terug naar RW komt. Terwijl die sowieso op GMM 1 van de hoogste spots zouden kunnen krijgen.
Vandaar 'mogelijk' hé, ik ga naar beide dus het blijft mij persoonlijk allemaal gelijk :LOL:

• Leuk
Waarderingen: jefferke
Damn, the newspaper deleted the article. Knowing this festival well, being from the north, the main square has unfortunately lost some of its DNA, which is why I'm going to Werchter.

Radiohead op een secret gig in Coachella? Zie onderaan de poster. Kansen stijgen dat ze ook enkele grote zomerfestivals in Europa aandoen.
Already told you that het een bezichtigingsexpo is in de international festivals topic
Dit heeft geen zin om het weer te posten
En staat hier ook al gewoon ergens op voorgaande paginas

Het is uitzonderlijk, maar het gebeurt wel dat een groep drietal weken in het begin van de zomer en dan tweetal weken op het einde van de zomer naar Europa komt.

The Cure - The XX zou wel een mooie combo zijn. The Cure hoeft niet af te sluiten en The XX past er wel bij.
Damn, dat zou wat zijn. En dan nog een andere dag met SOAD en mss ook BMTH ergens, zou snel beslist zijn naar welk festival ik wil zo!

• Leuk
Waarderingen: Knightofmuser

Users who are viewing this thread