Rock Werchter 2026

Gewoon veel headliners daar die voor Werchter net 'dat' te weinig hebben.
Zoals Olivia ook net 'dat' te weinig had om minstens 90 minuten te boeien. Idem Maneskin en waarschijnlijk ook Fender als die er gestaan had.

• Leuk
Waarderingen: phil
Aanstekelijke melodie die als een oorworm in je geheugen blijft. Wat had je anders verwacht van de Maestro.

Stromae-Lewis Capaldi-Lorde (Barn)
Chapell Roan-Sabrina Carpenter-Doechii (Barn)
The Killers-Florence and the Machine-Last Dinner Party (Barn)
The Cure- Bring me the Horizon-Tyler the creator (Barn)

zijn mijn gewijzigde voorspellingen voor RW 2026. Mocht één van de acts (Lorde, Doechii) in the Barn te duur zijn, dan liefst Vampire Weekend als vervanger.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Knightofmuser en elo
Aanstekelijke melodie die als een oorworm in je geheugen blijft. Wat had je anders verwacht van de Maestro.

Stromae-Lewis Capaldi-Lorde (Barn)
Chapell Roan-Sabrina Carpenter-Doechi (Barn)
The Killers-Florence and the Machine-Last Dinner Party (Barn)
The Cure- Bring me the Horizon-Tyler the creator (Barn)

zijn mijn gewijzigde voorspellingen voor RW 2026
Far far too strong, never happening sadly

Pommelien vierde Sportpaleis, die zal toch ook wel rond 19 uur volgend jaar op Werchter staan,

Florence in februari in Sportpaleis, perfecte planning weer voor festivals. Al zal dat dus Pukkelpop zijn wellicht.

Pommelien vierde Sportpaleis, die zal toch ook wel rond 19 uur volgend jaar op Werchter staan,

Florence in februari in Sportpaleis, perfecte planning weer voor festivals. Al zal dat dus Pukkelpop zijn wellicht.
Pommelien op herhaling? Zal toch wel een jaartje geen RW doen mag ik hopen. Was heel fijn maar ze moet opletten voor overkill.

Pommelien op herhaling? Zal toch wel een jaartje geen RW doen mag ik hopen. Was heel fijn maar ze moet opletten voor overkill.
Overkill nadat ze er al één keer stond en zegevierde? Werchter heeft sowieso al de gewoonte om namen die het goed doen meteen terug te boeken en hoger te positioneren. Bovendien heeft ze een nieuw album uit.

Andere optie is Pukkelpop subben, maar daar zou het vierde jaar op rij zijn (gastoptreden Bazart meegeteld). Al zou er daar niemand iets van zeggen garantie.

Overkill nadat ze er al één keer stond en zegevierde? Werchter heeft sowieso al de gewoonte om namen die het goed doen meteen terug te boeken en hoger te positioneren. Bovendien heeft ze een nieuw album uit.

Andere optie is Pukkelpop subben, maar daar zou het vierde jaar op rij zijn. Al zou er daar niemand iets van zeggen garantie.
Ja, het kan hoor. Al heb ik dat eerlijk gezegd nog niet vaak gezien op RW, een Belgische naam die dubbelt.

• Leuk
Waarderingen: Bwoite
Triggered. Laat Stromae zijn show maar inhalen, als de gezondheid het toe laat. Paul ergens in de tent die dag en kunnen ze met gerust hart hun collab komen brengen.

Florence naar sportpaleis. Die kunnen we dan wel schrappen. Of is die nog populair genoeg om beide te doen?

Florence naar sportpaleis. Die kunnen we dan wel schrappen. Of is die nog populair genoeg om beide te doen?
Denk dat die sowieso wel eerder op Pukkelpop zal verschijnen, daar hebben ze nog wel een show van 'r te goed.

Het gebeurd niet vaak dat er een zaalshow is in het begin van het jaar en een headlineshow op Werchter. Meest recente voorbeeld The Killers in 2018. En ook Stromae speelde nog shows in Paleis 12 in maart van hetzelfde jaar maar die waren al een jaar op voorhand uitverkocht ofzo dus toch weer net dat beetje anders.

Het zal wel snel opvallen, als er tegen het einde van het jaar nog een hoge spot te vergeven is kan het nog gebeuren. Geen idee of Florence dat gaat volgetrokken krijgen op enkele maanden, tot RW aan het aankondigen slaagt ?

Users who are viewing this thread