Rock Werchter 2026

Inderdaad een minder lijstje, maar aangezien ik zelf waarschijnlijk niet naar Werchter kan eigenlijk ook wel weer prima. Alleen Deftones mag van mij ergens anders opduiken, hoewel die live vaak tegenvallen.
Weet niet waar jij naartoe gaat, maar hoop bij deze dat de line-up daar ook zwak is 👍

• Thinking
Waarderingen: Timmetje
Geografisch nogtans wel. Maar ze hadden de naam maar moeten veranderen toen ze van locatie veranderden. Dat is hetzelfde als in Brustem Rock Werchter te organiseren.
Nop, Vilvoorde ligt zelfs in een ander gewest en dat is zelfs een heel gevoelig punt in de Rand.
Alcatraz ligt btw bijna even dicht tegen Wallonie/Frankrijk, maar heeft er ook niets mee te maken.

En Horst komt van een kasteeldomein in Holsbeek.

Mais bon, back to Werchter (dat zelfs bij verhuis zijn naam zal behouden, de brandname overstijgt de locatie).

Weet niet waar jij naartoe gaat, maar hoop bij deze dat de line-up daar ook zwak is 👍
:) dankjewel 688... Mooi gesproken. Ik weet zelf ook nog niet waar ik naar toe ga, maar weet wel dat Werchter niet gaat lukken. Ik hoop iig niet dat Werchter een zwakke lineup heeft, maar vooral dat er niet teveel namen komen die ik graag wil zien. Dat zit met deze namen wel goed.

Nop, Vilvoorde ligt zelfs in een ander gewest en dat is zelfs een heel gevoelig punt in de Rand.
Alcatraz ligt btw bijna even dicht tegen Wallonie/Frankrijk, maar heeft er ook niets mee te maken.

En Horst komt van een kasteeldomein in Holsbeek.

Mais bon, back to Werchter (dat zelfs bij verhuis zijn naam zal behouden, de brandname overstijgt de locatie).
Maar wordt officieel wel genoemd in de terminologie van de 'Vlaamse rand of Brusselse rand' dus het is gewoon 1 van de 19 van het grotere geheel. Staat zelfs op de site van Vlaanderen.
En Horst is een domein ja maar daar is het wel naar vernoemd, zoals alles ergens naar vernoemd wordt, maar het mag logisch blijven. Had hetzelfde geweest bij een verhuis van RW naar Brustem, gewoon qua benaming.

On my list of 10 who I think will defo be doing it. Very Good band

Btw, Olivia Dean doing 4 nights at the o2. Is she known in Belguim? Had no idea she was so big
Olivia Dean staat in mei volgend jaar in Vorst Nationaal. Vrijdag 29 aug begint de verkoop. Als ze in no time Vorst kan uitverkopen dan is ze ook in Belgie een grote naam.

Maar wordt officieel wel genoemd in de terminologie van de 'Vlaamse rand of Brusselse rand' dus het is gewoon 1 van de 19 van het grotere geheel. Staat zelfs op de site van Vlaanderen.
En Horst is een domein ja maar daar is het wel naar vernoemd, zoals alles ergens naar vernoemd wordt, maar het mag logisch blijven. Had hetzelfde geweest bij een verhuis van RW naar Brustem, gewoon qua benaming.
Vilvoorde behoort helemaal niet tot die 19 gemeenten.
Ligt gewoon in Vlaanderen.

Vilvoorde behoort helemaal niet tot die 19 gemeenten.
Ligt gewoon in Vlaanderen.

Geloof wat je zelf wilt? 🤷‍♂️
Het is Vlaanderen ja, maar de discussie gaat maar naar hoe je pet staat. Een deel van de Vlaamse Rand gemeenten noemt zich Brusselaar (daartoe behoort Vilvoorde dan evenwel niet).
Maar dat de link met Brussel er is in die 19 gemeenten is een ding.

Laatst bewerkt:

Geloof wat je zelf wilt? 🤷‍♂️
Het is Vlaanderen ja, maar de discussie gaat maar naar hoe je pet staat. Een deel van de Vlaamse Rand gemeenten noemt zich Brusselaar (daartoe behoort Vilvoorde dan evenwel niet).
Maar dat de link met Brussel er is in die 19 gemeenten is een ding.
Ja ok. Dacht dat je de 19 Brusselse gemeenten bedoelde.

Ja ok. Dacht dat je de 19 Brusselse gemeenten bedoelde.
Nee hoor, altijd de Rand bedoeld. Jaren gewerkt in de Rand. Altijd leuk om tegen de Vlaams gezinden te zeggen dat ze van Brussel waren en omgekeerd. Als de discussie vertrokken, stilletjes wegwandelen 🫢 .

Op het forum lukt datzelfde ook wel regelmatig. *Op naar het Pinkpop topic om te vragen of Volbeat headliner is*.

Misschien is er wat verwarring over benaming. Arena's zijn zalen zoals Sportpaleis of Vorst, kan verward worden met voetbalarena's, op die manier misschien?

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Users who are viewing this thread