Rock Werchter 2026

Totdat het een popact is, dan weer even niet 😂
Nee hoor, boeit me weinig. De afwisseling maakt Werchter nou net zo leuk. Zo lang er maar een alternatief is. En een rustmomentje of de apero is ook een prima tijdsbesteding.
Maar van alle namen die er staan, mogen er ook wel een paar echt rocken of een feestje bouwen?

• Leuk
Waarderingen: rw83 en Joslittel
Idd is vorig jaar gezegd door Herman dat ze geboekt waren voor dit jaar normaal gezien
Nothing but thieves is op 3 juli subheadliner voor het megaconcert van Biffy Clyro in Finnsbury Park Londen (45.000 capaciteit). Iets zegt me dat NBT nadien nog enkele concerten in het Verenigd Koninkrijk en Ierland geeft om zijn tour af te sluiten.

Agnes Obel, schrijf maar op. Zit 4 juli in Frankrijk.
Je zou dan denken, we bespreken het al een paar pagina's eerder 😅 ...

Alle gekheid op een stokje, ze is al meerdere jaren beschikbaar tijdens RW weekend, maar vaak is ze ook elders gaan spelen. Kan ook overal terecht (Gent Jazz, Cactus...).

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Volgens mij:

Main stage: Palaye Royale - ... - The Hives - ... - Halsey - 21P - Gorillaz
Barn: ... - ... - The Haunted Youth - Kneecap - Matt Berninger - Pixies
Halsey, 21P, Gorillaz, zouden ze die lijn niet wat doortrekken op de main?

Matt Berninger voorlaatste Barn ook echt hoog toch?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Op welke basis is die spot van Berninger niet juist? Die verkoopt alles uit waar hij speelt.
Ik gun het 'm hoor, dat weet je. Maar had het vooraf nooit kunnen voorspellen dat ze 'm ZO hoog zouden zetten.

Maar inderdaad, OLV twee keer plus nog eens Cirque Royal waren heel snel vol. Als je ziet hoe pakweg Wolf Alice struggelde om die laatste 1 keer te vullen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread