Rock Werchter 2026

Ik gun het 'm hoor, dat weet je. Maar had het vooraf nooit kunnen voorspellen dat ze 'm ZO hoog zouden zetten.

Maar inderdaad, OLV twee keer plus nog eens Cirque Royal waren heel snel vol. Als je ziet hoe pakweg Wolf Alice struggelde om die laatste 1 keer te vullen.
OLT= openluchttheater Rivierenhof te Deurne (Antwerpen), niet OLV:)

The War on drugs are very much a co head/subhead here.
it might not be the case at other counteries but they have a good following here
and songs as thinking of place made it to our top chart list and stayed on it for a long time.

So far as it goes is we have 2 heads every day that will get similair set times so they will be seen as heads for the organisation (bar the cure who will play an extended set i reckon)
I don't disagree with you that The War on Drugs would be a sub at Rock Werchter. The Cure will get the extended set time, Moby is not a headliner but their extended set time in that case would not be a factor there as not every band will play over 2hours

Idles misschien toch naar de zondag? Ze spelen tot nu toe alleen maar dagen na elkaar en op zondag is een gaatje.. ik zou het wel vreemd vinden mochten ze belgië overslaan

Idles misschien toch naar de zondag? Ze spelen tot nu toe alleen maar dagen na elkaar en op zondag is een gaatje.. ik zou het wel vreemd vinden mochten ze belgië overslaan

Kunnen even makkelijk vrijdag op Cactus staan met de Zwangeren. Misschien worden ze daar in Brugge eens wakker geschud dan.

Edit: Nevermind...zitten in Oost Europa dan. Maar Idles kan op veel festivals werken. Van Lokerse tot Crammerock.

Idles gaat er niet staan, zouden dan 9 dagen (!) na elkaar spelen, met een niet zo logische verplaatsing van Italië naar België om vervolgens meteen naar Tsjechië te moeten, en idd festivals genoeg hier waar ze tot hun recht komen.

Ik zit even de Tiny Desk editie van David Byrne te kijken, maar toe: dat is wel heel vermakelijk!

Users who are viewing this thread