Rock Werchter 2026

Vrijwel alle namen die je afschrijft verwacht ik op RW. Alleen Pulp niet eigenlijk.
Ik zie ze er nog wel één kwijt spelen aan een ander festival waar nog slots gevuld moeten worden, maar ik hoop er toch zeker wel twee op de lineup van RW te zien. Gezien jimmy's post in ieder geval vertrouwen in Byrne.

Heel hard aan het hopen op Moby. Dergelijke act passeert gewoon veel te weinig om niet te hebben.
Ja, Moby en Pulp zie ik wel het liefst komen van deze vier namen. En aangezien de kans op Pulp nu wel erg klein lijkt, hoop ik toch dat we Moby wel gaan zien.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Als ik het zo hoorde was Herman even flabbergasted als ons allemaal na de passage van Byrne in 2018. Dan ook nog eens het feit dat zijn tour door Live Nation is georganiseerd en zijn show in Vorst direct vol zat (en niet goedkoop).
Al die dikke plusjes is in het voordeel van RW, niet van Gent Jazz. Associatie met Gent Jazz is trouwens enkel maar gebaseerd op 2018, toen hij daar later nog werd toegevoegd. Maar toen die nog artiesten afnamen van Live Nation, en niet in handen waren van Greenhouse.

Moby verwacht ik trouwens wel in Werchter. Jack White en Pulp niet.

Users who are viewing this thread