Rock Werchter 2026

Zou wel kloppen binnen het verhaal: veel headliners op tour.

Nick Cave, Florence & the Machine, Twenty One Pilots ook nog op dit affiche, wow.

Sabrina Carpenter zie ik zelf nog steeds Werchter niet zo snel headlinen, zeker als er blijkbaar zoveel tourt. Maar gaan het zien, mooi dat er weer wat in beweging komt…

• Leuk
Waarderingen: phil
Het Amerikaanse welcome to rockville welke eerder MCR aankondigden komen morgen 16 uur onze tijd met een nieuwe headliner. Wie weet komt morgen RW om 16 uur ook wel met de eerste grote naam.... Al zal het wel niets met elkaar te maken hebben denk ik 🤔

If true and considering how many are shared between MC and RW (if true) that would certainly make Mumfords, 21 Pilots, Florence & the Machine & Olivia Dean pretty much certain wouldn’t it?

If true and considering how many are shared between MC and RW (if true) that would certainly make Mumfords, 21 Pilots, Florence & the Machine & Olivia Dean pretty much certain wouldn’t it?
Nee ga er wel ongeveer vanuit dat Florence Pukkelpop zal goedmaken en vermoed dat Olivia Dean daar ook wel zal belanden.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
No, I do assume that Florence will make it to Pukkelpop and I suspect that Olivia Dean will end up there too.
There’s just normally so much crossover with the big acts there and due to Deftones and Foos being more recent at RW it just wouldn’t surprise me.

But hey, it’s probably fake anyway

In elk geval als het klopt, gaat Mad Cool zich weer populair maken bij agents van bepaalde bands. Weeral een lek.

Since MadCool and Rock Werchter usually share some names this might be interesting. It came from spanish forums, apparently people track the city council tourism web because they have unintentionally leaked names in the past. This was up for a few hours and it has been removed now.

Bekijk bijlage 16351

It puts Foo Fighters in the picture for Rock Werchter I guess.
Van dat lijstje wil ik Foo Fighters en Mumford and sons eens proberen, Nick Cave, FLorence and the Machine en Twenty One Pilots en Olivia Dean ben ik zeker dat ik die live heel graag beluister. Deftones en a perfect circle zeggen me weinig. Een aantal namen gaan ook op RW te zien zijn maar niet allemaal (bv Nick Cave op LIL)

MC sluit aan bij hetgeen algemeen wordt verwacht, zelfs met de Foos die ook wel in Europa worden verwacht, maar RW opnieuw te vroeg zou zijn (al zou Herman zich daar niets van aantrekken, mocht er geen aanbod zijn). Eerste keer dat Mumford ook concreet wordt genoemd.

Nick Cave zal dan vandaag zijn tour officieel aankondigen zeker?

Nick Cave, Florence & the Machine, Twenty One Pilots ook nog op dit affiche, wow.

Sabrina Carpenter zie ik zelf nog steeds Werchter niet zo snel headlinen, zeker als er blijkbaar zoveel tourt. Maar gaan het zien, mooi dat er weer wat in beweging komt…
Zeker als Schueremans vorig jaar nog in een interview het volgende zei: "En ja, ik vond Sabrina eigenlijk toch net iets te licht om op Rock Werchter te staan"
Als die gaat headlinen is ze erg gegroeid in 1 jaar

La Prima Estete festival Portugal komt met een headliner en daar wordt Nick Cave verwacht. Maar kan ook wat anders zijn natuurlijk.

La Prima Estete festival Portugal stond ook op die tourposter en die komen vanmorgen met een headliner. Zal dus wel Nick Cave zijn.
Twee Franse festivals (Cabaret Vert en Rock En Seine) snap ik nog gezien het land, maar twee Portugese festivals is wel opmerkelijk.

Zeker als Schueremans vorig jaar nog in een interview het volgende zei: "En ja, ik vond Sabrina eigenlijk toch net iets te licht om op Rock Werchter te staan"
Als die gaat headlinen is ze erg gegroeid in 1 jaar
Op een jaar kan er veel veranderen natuurlijk. Twee van de grootste namen op PKP afgelopen zomer waren een jaar eerder nog grote onbekende voor het grote publiek (Chappell en Doechii).

• Leuk
Waarderingen: Salival

Users who are viewing this thread