Rock Werchter 2026

Ik denk dat het er vooral om gaat dat je het getal van 30K geponeerd hebt.
Tenzij je een interne betrouwbare bron hebt, kan je dat toch niet weten?
Voor hetzelfde geld sturen ze volgende week een last call de sociale media in dat de laatste 1000 tickets in verkoop gaan.
Ik zie bovendien weinig promo momenteel. Dat is meestal ook een goed teken. En eigenlijk nog geen signalen opgevangen dat het matig zou verkopen.
Btw, als je op dit moment op 30k zit, haal je die 50k wel. En dan is iedereen blij.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Jimmy also said to look at his first prediction which was very wrong. He freely admits he doesn’t know the lineup and is predicting like the rest of us based on names about
Klopt.
Verder is het gewoon ook maar wat logisch redeneren en puzzelstukken leggen:
- The Cure lijkt logisch te passen voor zondag
- 21 Pilots speelde vorige keer ook combo Main Square (zondag) en RW zaterdag. Zullen die op donderdag ook wel Open’er doen
- sprake van heel grote zomershow Fred Again… wat wijst op zomertour
- The xx heeft vorige 2 festivalshows Pukkelpop gedaan in België, zal nu wel terug aan RW zijn
- van Benson Boone was vorig jaar al sprake, zeker omdat hij wat ander live Nation festivals nog heeft afgewerkt, zal nu wel prijs zijn

In de meeste gevallen is RW er niet voor verrassingen in de grote lijnen of onverwachte wendingen. Tenzij Lenny Kravitz in 2024. Die zag niemand komen. Denk RW eigenlijk ook niet een paar maand ervoor…

Wat is dat eigenlijk met die nieuwe grote show van Fred Again. Is daar iets over te vinden?

Wat is dat eigenlijk met die nieuwe grote show van Fred Again. Is daar iets over te vinden?
Vind het niet op het internet, wel is de eerste show bekendgemaakt (Glasgow op 3/10) van zijn tien locations shows, een per week net als een nieuwe track per week.

Misschien, maar ben er wel niks mee. Wist inderdaad al lang van die SOAD tour en alles wees op RW. En uiteindelijk noppes 😂.
Ik vind het erg zuur trouwens. Had het graag nog eens gezien.
Een tweede stadionshow is helaas lucratiever dan een festivalshow.

Wss waren enkele festivals zoals RW een optie als er geen stadionshows bijkwamen.

Een tweede stadionshow is helaas lucratiever dan een festivalshow.

Wss waren enkele festivals zoals RW een optie als er geen stadionshows bijkwamen.
Goh, eigenlijk is zo’n 2de show al ingeboekt. Ze kunnen wel alsof doen maar dat was al voorzien.
Dan moet je idd show 1 slecht verkopen en die datum ergens in februari/maart vrijgeven.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Klopt.
Verder is het gewoon ook maar wat logisch redeneren en puzzelstukken leggen:
- The Cure lijkt logisch te passen voor zondag
- 21 Pilots speelde vorige keer ook combo Main Square (zondag) en RW zaterdag. Zullen die op donderdag ook wel Open’er doen
- sprake van heel grote zomershow Fred Again… wat wijst op zomertour
- The xx heeft vorige 2 festivalshows Pukkelpop gedaan in België, zal nu wel terug aan RW zijn
- van Benson Boone was vorig jaar al sprake, zeker omdat hij wat ander live Nation festivals nog heeft afgewerkt, zal nu wel prijs zijn

In de meeste gevallen is RW er niet voor verrassingen in de grote lijnen of onverwachte wendingen. Tenzij Lenny Kravitz in 2024. Die zag niemand komen. Denk RW eigenlijk ook niet een paar maand ervoor…
Mogen sommigen dit dan ook een ‘ logische’ slechte head line up vinden? Enkel The cure is must see voor vele oudere RW festivalsgangers. Ja de midden en undercard van vorig jaar was goed maar ik ga niet elk jaar bijna €1000 ( ticket, eet-drank en verblijf ) aan één 4 daagse geven voor 1 must see hoofdact. Nick C zien schitteren op een nieuw festival op 10 km van mijn deur, ik weet het wel.

Vind het niet op het internet, wel is de eerste show bekendgemaakt (Glasgow op 3/10) van zijn tien locations shows, een per week net als een nieuwe track per week.
Glasgow is enigste show in het VK van zijn 'tienstedentour' dus grote kans dat van de andere 9 kansen er dit jaar ééntje in Belgie of in een buurland van ons (Frankrijk, Duitsland, Nederland) plaatsheeft.

Since MadCool and Rock Werchter usually share some names this might be interesting. It came from spanish forums, apparently people track the city council tourism web because they have unintentionally leaked names in the past. This was up for a few hours and it has been removed now.

Screenshot_2025-10-05-17-30-22.png

It puts Foo Fighters in the picture for Rock Werchter I guess.

Zou voor het huidig Mad Cool wel een rijtje namen zijn zoals ze vroeger voor elkaar kregen.

Zou wel kloppen binnen het verhaal: veel headliners op tour. Maar zullen wel nog maar even afwachten.

Users who are viewing this thread