Rock Werchter 2025

Beschadiging van de stembanden. Hij zal het niet oplopen door te zwijgen.
Zit wat in, maar dat tourschema valt echt enorm mee op het eerste oog. Nu ga ik ook maar gissen, maar je zou denken dat stress ook een rol speelt. Maargoed, nogmaals: mega kut voor die gast. Echt een headliner voor de toekomst (en dus eigenlijk al morgen). Baal zo hard.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Zit wat in, maar dat tourschema valt echt enorm mee op het eerste oog. Nu ga ik ook maar gissen, maar je zou denken dat stress ook een rol speelt. Maargoed, nogmaals: mega kut voor die gast. Echt een headliner voor de toekomst (en dus eigenlijk al morgen). Baal zo hard.
Echt enorm balen inderdaad. Ben er echt triest van. Geen ironie.

Ik vind het ook jammer voor hem, goede artiest. Ik vrees dat er nu veel mensen zullen afhaken op hem.

• Leuk
Waarderingen: phil, Timmetje en elo
Begin toch wat te vrezen voor die headlinerstatus. Op den duur groeit dit effectief naar een reputatie, zeker omdat dezelfde redenen blijven terugkeren bij die cancels.

Onzettend jammer voor hem wel. Dan mis je nu wat een career-defining show had kunnen worden op het Europese vasteland.

Je laat het heel makkelijk klinken. ;)
Tjah, het is niet dat sam fender een heel erg betrouwbare artiest is, hij heeft al veel gecanceld de laatste tijd. Je zou denken dat Werchter dan toch zorgt dat er een sterke vervanger staat als je een act als KOL vervangt. (Just in case) dit is echt wel gezichtsverlies voor Werchter imo.

Nothing but thieves is wel vrij solid als sub! Maar toch….

• Leuk
Waarderingen: phil
Tjah, het is niet dat sam fender een heel erg betrouwbare artiest is, hij heeft al veel gecanceld de laatste tijd. Je zou denken dat Werchter dan toch zorgt dat er een sterke vervanger staat als je een act als KOL vervangt. (Just in case) dit is echt wel gezichtsverlies voor Werchter imo.

Naja nee. Het is één dag van tevoren he? En ze hadden al een vervanger voor KOL nodig. Het is niet dat je Muse kan vastleggen als "achter de hand" bandje he.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en Timmetje

Als de geruchten kloppen dat Muse al vastligt voor 2026 (want nieuw album), dan kan je daar nu weinig aan doen. Idem indien in Sam Fender's contract stond dat hij mocht afsluiten. Want Muse komt niet om 21u spelen.

Met andere woorden: als het zo gemakkelijk was geweest om Muse te boeken, dan hadden die er van het begin gestaan met Fender als sub.

Volgend jaar boeken met clausule dat i een week ervoor geen shows mag geven? Zo aant balen!

Nog even inpikken: vanvoor bij Fat Dog, bit the dust. Heerlijke show en energie!

Super bummed van Fender. Toch ff een domper en idd dat gaat nu een heel rustige dag worden. NBT kan mij persoonlijk niet bekoren en ik keek zo uit naar Fender.

• On fire
Waarderingen: ChrisV

Users who are viewing this thread