Rock Werchter 2025

Maar even serieus, dit weer is toch niet uit te houden als je nu buiten zit op die camping. Sterkte allen.

Wij gaan morgen een weekend naar RW. Nu zie ik ineens in de app staan dat je geen gasbranders mee mag nemen naar de camping? Kan iemand dit bevestigen of dit zo is? Ik had er namelijk rekening mee gehouden dat ik wel knakworstjes zou kunnen opwarmen ofzo.

Wij gaan morgen een weekend naar RW. Nu zie ik ineens in de app staan dat je geen gasbranders mee mag nemen naar de camping? Kan iemand dit bevestigen of dit zo is? Ik had er namelijk rekening mee gehouden dat ik wel knakworstjes zou kunnen opwarmen ofzo.
Dit mag idd niet en is knap waardeloos. Vroeger mocht dit wel. Dus tegenwoordig naar binnen smokkelen en koken in de voortent. Extra veilig!

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Nielso en thijssen2000
Heel lang niet meer hier geweest en waarschijnlijk super leuke discussies gemist; maar geniet allemaal van het mooie aankomende weekend 🙌 laat die coins rollen, de zonnecrème cremen en de muziek jullie meeslepen!

Ik heb de vraag gister ook gesteld, maar wellicht zijn er nog mensen die me kunnen helpen.
Ik kan helaas niet naar werchter dit jaar ivm oorontsteking, maar ik heb al coins op mijn bandje geladen.

Denken jullie dat ik die na het festival weer kan refunden? of zouden die coins gewoon verdwijnen als ik mijn ticket verkoop via ticketswap?
Wat denken jullie...?

alvast dank!
Ik heb gisteren op je gereageerd. Je kan de coins laten loskoppelen door cashless en dan je tickets via ticketswap verkopen. De coins kan je dan na afloop inleveren geven betaling van 1 coin.

• Leuk
Waarderingen: thijssen2000
Zo, nu nog op Londen City Airport voor de vlucht naar Amsterdam. Morgenmiddag eerst de diploma-uitreiking van onze dochter en daarna als een speer naar België en hopelijk vanaf Deftones aanhaken
Zin in!

Op de camping! Aanrijden ging super, geen file en direct door kunnen rijden naar de parking (net na 13:00u). Uitgeladen en gewandeld richting The Hive, waar we maximaal 5 minuutjes in de rij hebben gestaan met de hitte. Hoe ze de velden openen is onzin, maar wel een plek kunnen vinden. Voor 15:00u zaten we op de campingstoel. Het was heet, maar uit te houden. Nog geen regen of onweer gehad, de buien lijken ons te passeren.

Volgens mij noemen ze gewoon iedereen, alleen ordenen ze het netjes op genre.

Wel goed artikel om effe hyped te worden over de kwaliteit die er de komende vier dagen staat. We zeuren maar wat graag hier over gemiste kansen en rare keuzes, maar die 4 dagen Rock Werchter bieden weer het beste dat er deze zomer de festivalpodia aandoet.

All aboard the hypetrain, halte Rotselaar. Choo choo!!

Users who are viewing this thread